نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چشمک لیگ‌برتر بسکتبال به ۲ تیم خراسانی

  • کد خبر: ۱۱۷۹۵۲
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
چشمک لیگ‌برتر بسکتبال به ۲ تیم خراسانی
با انصراف ۲ تیم از لیگ‌برتر بانوان، تیم‌های سوم لیگ‌یک شانس صعود پیدا کردند

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ جلسه هماهنگی فصل جدید لیگ‌برتر بسکتبال بانوان برگزار شد که درنهایت مشخص شد شیمیدر، قهرمان فصل پیش و سپاهان از حضور در مسابقات انصراف داده‌اند. با این اوضاع، تعداد تیم‌های لیگ کمتر از استاندارد شده است و احتمال صعود تیم سوم لیگ دسته‌یک در فصل جدید لیگ‌برتر وجود دارد. امسال دو تیم عنوان سومی مشترک را کسب کردند که هردو تیم از خراسان‌رضوی بودند.

جلسه سازمان لیگ برای هماهنگی مسابقات لیگ‌برتر بسکتبال بانوان در فصل جدید در فدراسیون با حضور برخی نمایندگان تیم‌ها برگزار شد. در این جلسه محسن معزی‌فر سرپرست دبیری فدراسیون، فتانه ملک نایب‌رئیس، نصرت‌ا... جعفریان رئیس سازمان لیگ، فریدون سلیمیان مسئول کمیته داوران، مریم زارع مسئول کمیته مسابقات و مستانه دهقان مسئول کمیته داوران بانوان و نمایندگان تام‌الاختیار برخی باشگاه‌ها حضور داشتند. نمایندگان باشگاه‌های شهرداری گرگان، امرتات، ایزی‌آکادمی و گروه بهمن نیز در این جلسه حضور داشتند. تیم‌های شیدایی کردستان، نفت آبادان، سپهرداد، پاز و گاز هم برای حضور در لیگ‌برتر فصل بعد اعلام آمادگی کردند، اما در جلسه حضور نداشتند.

انصراف قهرمان فصل پیش

اما خبر بد این جلسه غیبت دو تیم خوب فصل گذشته بود. تیم‌های فولادمبارکه سپاهان و شیمیدر هم انصراف خود را از لیگ‌برتر اعلام کرده بودند و به همین دلیل در این جلسه حضور نداشتند. ولی این خبر می‌تواند خبر خوبی برای خراسانی‌ها باشد. اردیبهشت امسال دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شیدای کردستان با کسب قهرمانی و نایب‌قهرمانی به لیگ‌برتر صعود کردند، اما دو تیم مولتی‌کافه مشهد و خانه بسکتبال نیشابور راهی رده‌بندی لیگ‌یک شدند که درنهایت با توافق دوطرفه هر دو تیم به‌عنوان سومی مشترک بدون برگزاری بازی رضایت دادند.

بخت خراسانی‌ها برای رسیدن به لیگ‌برتر

فصل گذشته لیگ‌برتر با یازده تیم برگزار شد. شیمیدر، بهمن، شهرداری گرگان، امرتات تهران، ایزی‌بسکتبال، سپهرداد تهران، اکسون تهران، پالایش نفت آبادان، سپاهان، پاز تهران، و شرکت ملی گاز تهران تیم‌های حاضر در مسابقات بودند که شیمیدر به قهرمانی رسید. با اعلام فدراسیون نیز در پایان مرحله حذفی این رقابت‌ها، تیم سپهرداد تهران به لیگ دسته‌یک بانوان باشگاه‌های کشور سقوط کرد. به‌این‌ترتیب، سه تیم از جمع این یازده تیم حذف شده‌اند و با صعود دو تیم از لیگ دسته‌یک، همچنان یک جای خالی وجود دارد و حتی در صورت موافقت فدراسیون، فصل جدید ممکن است با دوازده تیم برگزار شود.

در این صورت تیم‌های رده سومی لیگ دسته‌یک می‌توانند امیدوار باشند در صورت توافق فدراسیون راهی فصل جدید لیگ‌برتر بسکتبال بانوان شوند. باید دید مولتی‌کافه مشهد یا خانه بسکتبال نیشابور می‌توانند در فصل جدید یک پله بالاتر بازی کنند یا خیر. هرچند در این جلسه از جایگزینی تیم‌ها خبری نبود و گویا فدراسیون به ۹ تیم بسنده کرده بود!

یکم مرداد، آغاز نقل‌وانتقال بازیکنان

در این جلسه مقرر شد فصل نقل‌وانتقالات از یکم مرداد آغاز شود و قرارداد‌های باشگاه‌ها با بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی مانند لیگ‌برتر مردان باید از این پس فقط به‌صورت الکترونیکی تا اول شهریور در سامانه ملی ثبت شود. سازمان لیگ پس از پایان مهلت ثبت‌نام باشگاه‌ها در سامانه ملی و مشخص‌شدن تعداد تیم‌ها، روز قرعه‌کشی مسابقات را اعلام خواهد کرد. نصرت‌ا... جعفریان، رئیس سازمان لیگ، برخورداری باشگاه‌ها از استاندارد‌های اولیه برای برگزاری مسابقات و سخت‌افزار مناسب و قابل قبول ازجمله کف‌پوش سالن، حلقه‌ها، اسکوربورد و رختکن با تجهیزات کامل را الزامی دانست و تأکید کرد برای بهبود قضاوت، همه تیم‌ها در میزبانی هم باید به سیستم IRS مجهز باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->