ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

تعویق احتمالی در انتظار لیگ برتر بسکتبال بانوان

  • کد خبر: ۷۹۲۷۶
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
تعویق احتمالی در انتظار لیگ برتر بسکتبال بانوان
روش تازه برگزاری لیگ‌برتر بسکتبال بانوان تشریح شد و بعید نیست با این تفاسیر لیگ برتر به تعویق بیافتد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در ابتدای هفته قرعه‌کشی لیگ‌برتر بسکتبال با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که ۸ تیم تهرانی و ۴ تیم از استان‌های دیگر هستند. ۳۱ شهریور زمان آغاز رقابت‌های فصل جدید است، اما لیگ امسال تغییراتی دارد که شاید کار را برای تیم‌های مدعی سخت کند. درواقع لیگ بانوان نیز شبیه به لیگ مردان با بازی‌های بیشتر شده است. لیگ‌برتر امسال ۲ مرحله پلی‌آف خواهد داشت و مراحل نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال به‌صورت ۳ بازی از ۵ مسابقه خواهد بود.

فرصت به تیم‌های ضعیف‌تر

تالین طهماسیان، مسئول کمیته مسابقات و داوران بانوان فدراسیون بسکتبال، درباره تغییرات لیگ‌برتر امسال بسکتبال بانوان به تسنیم گفت: مرحله مقدماتی لیگ‌برتر امسال به‌صورت رفت و برگشت در ۲ گروه برگزار می‌شود. بعد از آن در مرحله پلی‌آف اول تیم‌های اول و دوم هر گروه به‌صورت مستقیم به مرحله پلی‌آف دوم صعود می‌کنند. درعین‌حال فرصتی به تیم‌های سوم تا ششم هر گروه داده‌ایم که بازی کنند و به مرحله پلی‌آف دوم راه پیدا کنند. سپس مرحله نیمه‌نهایی و رده‌بندی و فینال برگزار می‌شود. او ادامه داد: در لیگ‌برتر امسال ۲ مرحله پلی‌آف داریم که به‌صورت ۲ پیروزی از ۳ مسابقه است و مراحل نیمه‌نهایی و رده‌بندی و فینال به‌صورت ۳ پیروزی از ۵ مسابقه خواهد بود.

جابه‌جایی اسپانسر‌ها

مسئول کمیته مسابقات و داوران بانوان فدراسیون بسکتبال همچنین درباره تغییرات تیم‌های شرکت‌کننده اظهار کرد: در لیگ‌برتر امسال برخی تیم‌ها تغییر نام داده‌اند. تیم‌های اکسون تهران و فولاد مبارکه سپاهان از لیگ دسته‌یک صعود کرده‌اند. امرتات تهران و شیمیدر قم تیم‌های تازه‌وارد لیگ‌برتر هستند. آکادمی ایزی بسکتبال تهران هم امتیاز تیم نوشت‌افزار کنکو تهران را گرفته است. او درباره آخرین زمان ثبت‌نام تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده تا ۲۰ شهریور باید ثبت‌نام سامانه‌ای و تسویه‌حساب مالی‌شان را انجام دهند، در غیر این صورت از قرعه‌کشی خارج می‌شوند. مسابقات لیگ‌برتر هم از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود.

بازی‌های متمرکز در تهران

طهماسیان با تأکید بر وضعی که ویروس کرونا به‌وجود آورده است و غیبت تماشاگر در مسابقات لیگ‌برتر اظهار کرد: ما دوست داشتیم تیم‌ها مسابقات لیگ‌برتر را به‌صورت رفت و برگشت و به‌میزبانی استان‌های خودشان برگزار کنند، اما با‌توجه‌به شیوع ویروس کرونا و نبود تماشاگر، مسابقات امسال را مثل سال گذشته برگزار خواهیم کرد.

تعویق از هفته چهارم

او با اشاره به درپیش‌بودن مسابقات جام آسیا و ضرورت آمادگی تیم‌ملی گفت: مسابقات امسال را باید با نظم بیشتری برگزار کنیم، چون تیم‌ملی باید در مسابقات جام آسیا شرکت کند و هدف ما تقویت تیم‌ملی است. ۴ هفته اول مسابقات را برگزار می‌کنیم، سپس بازیکنان به اردو می‌روند و به مسابقات تدارکاتی خارجی اعزام می‌شوند که اگر به این مسابقات دوستانه اعزام شوند، به‌طبع مسابقات لیگ‌برتر به تعویق می‌افتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->