حملات پیاپی هوایی ترکیه به اطراف اربیل ظرف چند ساعت (۳ مرداد ۱۴۰۳) ترامپ از هریس شکایت می‌کند سردار رادان از مرز شلمچه بازدید کرد (۳ مرداد ۱۴۰۳) مرصاد و کلماتی که از آلبانی شلیک می‌شود! حادثه امنیتی برای رئیس رژیم صهیونیستی در پاریس تصاویر جدید پهباد هدهد حزب‌الله از تاسیسات رژیم صهیونیستی + فیلم گفت‌وگوی وزیر خارجه طالبان و رئیس دفتر سیاسی حماس درباره غزه نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: دولت مقتدر از دل کابینه منسجم بیرون خواهد آمد تماس رئیس قوه قضاییه با رئیس یک بانک برای پیگیری حکم یک متهم + فیلم انتقاد رئیس قوه قضائیه به حکم سنگین یک قاضی درباره مهریه + فیلم مقابله با یک‌جانبه‌گرایی آمریکا، محور گفت‌وگوی سفیر چین در ایران با مقامات وزارت امور خارجه «مرکز اسلامی هامبورگ» از سوی دولت آلمان تعطیل شد دستگیری ۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری توسط وزارت اطلاعات انهدام چهار باند قمار اینترنتی با گردش مالی ۱۸۰۰ میلیارد ریال موافقت اداره کل راهداری خراسان رضوی با حذف عوارض در مرز دوغارون رئیس جمهور منتخب: رفع نیازهای مردم، با همدلی و همگرایی محقق خواهد شد حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح دوبرابر شد | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌زودی اجرا می‌شود نامه محمود عباس به ترامپ پیش از دیدار او با نتانیاهو منتشر شد سردار نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران شد
سرخط خبرها

حمله راکتی گروه «لواء احرار العراق» به پایگاه ترکیه در عراق

  • کد خبر: ۱۱۸۱۳۲
  • ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
حمله راکتی گروه «لواء احرار العراق» به پایگاه ترکیه در عراق
پایگاه نظامیان ترکیه در شهر بعشیقه عراق شامگاه روز جمعه هدف حملات راکتی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه خبری اسکای نیوز خبر داد که پایگاه نظامیان ترکیه در شهر «بعشیقه» در استان نینوای عراق هدف حمله راکتی قرار گرفت.

پایگاه خبری «صابرین نیوز» نیز اعلام کرد که این پایگاه نظامی ترکیه با 14 موشک از نوع گراد هدف حمله قرار گرفته است.

این پایگاه خبری نیز بیانیه‌ای از گروه «لواء احرار العراق» منتشر کرد که این گروه مسئولیت این حمله راکتی را بر عهده گرفته است.

این گروه در بیانیه خود اعلام کرد: «پایگاه اشغالگران ترکیه‌ای در زلیکان را با موشک‌های نوع گراد 122 میلیمتری هدف قرار دادیم و این آغاز راه است».

این گروه عراقی اضافه کرد که این حمله را در پاسخ به حمله موشکی ترکیه به استان دهوک انجام داده است. 

منابع خبری عراق، عصر روز چهارشنبه از حمله ارتش ترکیه به شمال این کشور و اصابت یک گلوله توپ به تفرجگاهی در منطقه کردستان عراق خبر دادند.

رسانه‌های عراقی گزارش دادند که در پی این حمله، تعدادی غیرنظامی کشته و چند نفر دیگر مجروح شده‌اند. مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق لحظاتی پس از انتشار این گزارش خبر رسانه‌ها را تأیید کرد و خبر داد که به دنبال این حمله، هشت نفر کشته و ۲۳ تن دیگر مجروح شده‌اند.

«مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه، روز پنجشنبه (دیروز)، اظهارات مقامات عراقی درباره حمله ترکیه به منطقه کردستان را تکذیب کرد و گفت: «اتهامات وارده به خود را رد می‌کنیم و آماده همکاری با مقامات عراقی هستیم. چند سازمان تروریستی از جمله حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) همچنان در خاک عراق فعالیت دارند».

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->