حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

انصاری‌فرد دوباره پیراهن تراکتور را می‌پوشد؟!

  • کد خبر: ۱۱۸۸۵۸
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
انصاری‌فرد دوباره پیراهن تراکتور را می‌پوشد؟!
باشگاه تراکتور شاید در آستانه لیگ برتر یک بازیکن مطرح را جذب کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با حضور قربان بردیف در لیگ ایران و تیم تراکتور توسط سردار آزمون، صحبت از حضور برخی ملی‌پوشان در این تیم نیز شنیده شد. یکی از بازیکنانی که گفته می‌شد احتمالا با وساطت آزمون به تراکتور برمی‌گردد کریم انصاری‌فرد بود. این بازیکن، اما در همان مقطع مدعی شد به دلیل همسر یونانی‌اش مایل است به فوتبالش در این کشور ادامه دهد. از سوی دیگر اختلافی که اخیرا بین برخی ملی پوشان رخ داده مانع از این قبیل رایزنی‌ها شد.

باشگاه آاک یونان، اما این بازیکن را در حالی در لیست مازاد قرار داده است که هنوز یک سال دیگر از قراردشان باقی است. با وجود اصرار انصاری‌فرد به بازی در آتن تیمی در این شهر او را نمی‌خواهد و در عوض از سوی دیگر تیم‌ها از شهر‌ها و حتی کشور‌های دیگر خواهان کاپیتان تیم ملی ایران هستند.

از طرفی به دلیل قرارداد یک ساله‌ای که انصاری‌فرد با تیم آاک دارد جدایی‌اش راحت نیست. هر تیمی این بازیکن را بخواهد باید مبلغی را در ازای رضایت‌نامه پرداخت کند. در نتیجه خیلی از پیشنهادات انصاری‌فرد به این طریق لغو شد. مشکل دیگر در مورد این بازیکن مبلغ قرارداد اوست. اختلاف مدیربرنامه‌های این بازیکن با تیم گراس‌هاپرز سوئیس چیزی حدود ۲۰۰ هزار یورو در سال است. در نتیجه برخی پیشنهادات نیز اینگونه منتفی شده است.

این اخبار باعث شده تا تراکتوری‌ها بار دیگر برای جذب این بازیکن اقدام کرده و پیشنهاد خود را به مدیربرنامه‌های او اعلام کنند. بردیف نیز که بسیار امیدوار به جذب کاپیتان تیم ملی با همکاری سردار آزمون بود خواهان مذاکره مجدد با این بازیکن شد. از این رو باید منتظرتصمیم جدید انصاری‌فرد بود او که به خاطر همسرش حاضر به ترک آتن نیست شاید چاره‌ای جز بازگشت به ایران نداشته باشد چرا که تراکتوری‌ها حاضرند سرکیسه را به خاطر کاپیتان تیم ملی شل کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->