نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

انصاری‌فرد وضعیت نامشخصی در یونان دارد

  • کد خبر: ۱۲۰۴۹۳
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
انصاری‌فرد وضعیت نامشخصی در یونان دارد
وضعیت مهاحم ملی پوش فوتبال کشورمان در یونان نامشخص است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، خبر‌ها حکایت از از آن دارد که باشگاه آاک یونان قصد دارد دو بازیکن جدید به خدمت بگیرد که احتمالا اروپایی نیستند. این تیم می‌تواند ۶ بازیکن غیر اروپایی جذب کند در حالی که لیست تکمیل است و امکان جذب بازیکن جدید نیست. همین موضوع باعث شد تا اغلب فکر کنند بازیکنی که قرار است از لیست این تیم خارج شود کریم انصاری‌فرد است.

او که پیش‌تر نیز در لیست مازاد باشگاه قرار داشت اصرار دارد در این تیم بماند، اما گویا مسئولان آاک او را نمی‌خواهند و چون هنوز قرارداد دارد تا زمانی که مشتری تازه‌ای برای این بازیکن پیدا نشود نمی‌توانند او را به تیم دیگری واگذار کرده یا از تیم کنار بگذارند.

یونانی‌ها امیدوارند این بازیکن راهی تیم دیگری شود تا آن‌ها بتوانند بر اساس نیاز تیم و سلیقه سرمربی بازیکن تازه جذب کنند. از طرفی تیم آاک بجز کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی را نیز در تیم خود جا داده است. در مورد این بازیکنان هم اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد و حتی شنیده شده یکی از این دو هم باید به تیم دیگری برود.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تیم آاک از این جهت جذب دو بازیکن غیر اروپایی را در دستور کار قرار داده که به مدیربرنامه‌های این بازیکنان بفهماند جایی برای آن‌ها در تیم نیست و به فکر جای دیگری برای آن‌ها باشند. از این رو سرنوشت این بازیکن کاملا نا مشخص است. این در حالی است که با ورود بردیف به تیم تراکتور صحبت از بازگشت انصاری‌فرد و حاج‌صفی به ایران و بازی در تیم تراکتور بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->