اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

حرکت عجیب اسکوچیچ در خصوص انتشار لیست تیم ملی

  • کد خبر: ۹۶۸۶۲
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
حرکت عجیب اسکوچیچ در خصوص انتشار لیست تیم ملی
انتشار فهرست جدید بازیکنان تیم ملی بین دو نیمه بازی‌های دیروز لیگ برتر سروصدای زیادی به پا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فهرست بازیکنان تیم ملی برای مسابقه با عراق و امارات اعلام شد. در حالی که هواداران از مدت‌ها قبل منتظر اعلام این فهرست بودند، با شروع بازی‌های هفته شانزدهم، گمان می‌شد بعد از مسابقات این هفته، دراگان اسکوچیچ اسامی افراد مد نظرش را رسانه‌ای کند؛ اتفاقی که رخ نداد و در عین بدسلیقگی، دیروز و هم زمان با برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر، فهرست مد نظر سرمربی تیم ملی اعلام شد. براین اساس فهرست مد نظر به شرح زیر است:

دروازه بانان: علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و پیام نیازمند / مدافعان: صادق محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، سیدمجید حسینی، امید نورافکن، میلاد محمدی، سیاوش یزدانی و صالح حردانی / هافبک ها: سعید عزت اللهی، میلاد سرلک، احسان حاج صفی، وحید امیری، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده و الهیار صیادمنش/ مهاجمان: مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، مهدی قایدی و شهاب زاهدی / لیست انتظار: محمدرضا اخباری، دانیال اسماعیلی فرد، عارف آقاسی، کمال کامیابی نیا، زبیر نیک نفس و سروش رفیعی

به جز ۲۷ بازیکن قطعی دعوت شده از سوی اسکوچیچ، ۶ بازیکن هم در فهرست انتظار قرار گرفته اند تا این شانس برای آن‌ها هم وجود داشته باشد که بتوانند پیراهن تیم ملی را در بازی‌های حساس با عراق و امارات به تن کنند. جالب آنکه به جز این ۳۳ بازیکن، در فهرست معرفی شده از سوی اسکوچیچ، نام مهدی مهدی پور و امیرحسین حسین زاده هم به عنوان ۲ بازیکنی که سرمربی تیم ملی قصد دعوت از آن‌ها را داشته، اما به واسطه ابتلا به کرونا این امر محقق نشده، آمده است.

برخلاف آنچه پیش‌تر مطرح شده بود، سیاوش یزدانی نماینده استقلال در جمع نفرات دعوت شده به اردوی ملی است؛ ضمن آنکه باوجود اخبار مخابره شده، نام حسین کنعانی زادگان هم جزو مدعوین به اردوی ملی دیده می‌شود و این بازیکن نیز شانس همراهی تیم ملی در مسابقه با عراق و امارات را دارد. در میان دروازه بان‌های دعوت شده به اردوی تیم ملی، بازهم نام هیچ کدام از گلر‌های لیگ داخلی دیده نمی‌شود و هر ۳ دعوت شده به این مرحله، بازیکنانی هستند که در اروپا بازی می‌کنند و جزو لژیونر‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند.

انتخاب‌ها در خط دفاعی تیم ملی هم جالب به نظر می‌رسد. دعوت از محمدحسین کنعانی زادگان، مهم‌ترین نکته فهرست اخیر تیم ملی است و مدافع سابق پرسپولیس و فعلی الاهلی قطر دوباره در جمع ملی پوشان حاضر است. این بازیکن پیش‌تر به خاطر حاشیه‌هایی که برایش به وجود آمده بود، با گمانه زنی رسانه‌ها از فهرست تیم ملی حذف شده بود که البته اسکوچیچ نشان داد چندان به حواشی این بازیکن کاری نداشته است. همچنین دعوت از سیاوش یزدانی به عنوان تنها نماینده باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر نیز جالب به نظر می‌رسد.

آبی پوشان در حالی که به خاطر کرونا چند هفته‌ای است در قرنطینه به سر می‌برند، حالا تنها یک نماینده در تیم ملی خواهند داشت. فار هجومی تیم ملی، اما جایی بود که بیشترین حواشی را در این فهرست به خود دیده است. اصلی‌ترین سورپرایز مربوط به حضور مهدی طارمی در این مرحله از اردو بود که سرمربی تیم ملی چند روز پیش آن را به طور رسمی اعلام کرد.

حضور شهاب زاهدی، مهاجم تیم زوریا لوهانسک اوکراین، نیز از نکات فهرست اخیر ملی است که ممکن است بحث برانگیز باشد. مهاجمی که در این ماه‌های اخیر با پیشنهاد تغییر تابعیت اوکراینی‌ها هم مواجه شده بود و حالا این فرصت را دارد تا برای کشورمان به میدان برود. البته به نظر عجیب‌ترین بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی، کاوه رضایی باشد. مهاجم تیم فوتبال ادهورلی لوون بلژیک در ماه‌های اخیر به تعداد انگشتان یک دست هم بازی رسمی نداشته و در بیشتر مسابقات تیمش غایب بوده، اما حالا مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->