نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کامیابی‌نیا: فصل آینده، لیگ پرفشاری خواهیم داشت

  • کد خبر: ۱۱۹۰۲۰
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
کامیابی‌نیا: فصل آینده، لیگ پرفشاری خواهیم داشت
پیش‌بینی هافبک پرسپولیس از رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت قرعه‌کشی لیگ‌برتر اصولا اهمیت زیادی ندارد، اما فکر می‌کنم پنج هفته اول لیگ برای ما خیلی مهم خواهد بود؛ چون باید استارت مسابقات را با قدرت بزنیم. سیامک نعمتی دربار‌ه وضعیت تیم پرسپولیس بعد از لغو اردوی ترکیه، جذب بازیکنان جدید، کمبود مهاجم و قرعه‌کشی لیگ‌برتر، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

کادرفنی تمرینات سختی برای ما در نظر گرفته است

خداراشکر شرایط تیم خیلی خوب است و تمرینات خوبی را انجام دادیم. البته واقعا کادرفنی تمرینات سختی برای ما در نظر گرفته است و امیدوارم تلاش ما با پشت‌سرگذاشتن همه این سختی‌ها در نتیجه به‌خوبی رقم بخورد. تلاش ما این است که امسال سال خوبی را پشت‌سر بگذاریم و برای این موضوع تلاش زیادی خواهیم کرد. تغییرات زیادی داشته‌ایم؛ اما بازیکنانی که به پرسپولیس آمده‌اند، یا تجربه حضور در پرسپولیس را داشته‌اند یا اینکه در تیم‌های بزرگ بازی کرده‌اند. این بازیکنان حتما عملکرد خیلی خوبی داشتند که به پرسپولیس آمدند و من هم امیدوارم بتوانند در پرسپولیس خودشان را نشان دهند.

حتما باید یک مهاجم دیگر جذب کنیم

پرسپولیس به مهاجمان خوبی نیاز دارد تا در کنار بقیه مهاجمان بتوانند به تیم کمک کنند. البته ما بدون مهاجم نیستیم و سه مهاجم زحمتکش در تیم ما حضور دارند؛ اما، چون لیگ طولانی می‌شود، حتما باید یک مهاجم دیگر جذب کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده پرقدرت ظاهر شویم.

مشکلات مالی بوده، هست و خواهد بود

مشکلات مالی در پرسپولیس همیشه بوده، هست و خواهد بود؛ اما فکر می‌کنم مدیریت درحال کنترل شرایط است. ما به‌عنوان بازیکن وظیفه داریم همه توان خود را به کار بگیریم. وقتی باشگاه قولی می‌دهد، بازیکنان روی آن حساب می‌کنند و وقتی این قول چند ماه اجابت نمی‌شود، بازیکنان از نظر ذهنی به‌هم می‌ریزند. امیدوارم که امسال مشکلات مالی گریبان ما را نگیرد.

‌قرعه بدی نداشتیم

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، به قرعه‌کشی فکر نمی‌کند. قرعه‌کشی اصولا اهمیت زیادی ندارد؛ اما فکر می‌کنم پنج هفته اول لیگ برای ما خیلی مهم خواهد بود، چون باید پرقدرت مسابقات را آغاز کنیم. در کل فکر می‌کنم قرعه ما نسبتا بد نبود. وقتی به‌عنوان فوتبالیست در پرسپولیس بازی می‌کنید، همیشه مجبورید که به قهرمانی فکر کنید؛ به‌همین‌دلیل ما باید همه بازی‌ها را برنده شویم تا در آخر فصل جام را بالای سر ببریم. امسال لیگ آسیا نداریم؛ اما باید در لیگ‌برتر و جام‌حذفی به‌دنبال گرفتن جام باشیم. به اعتقاد من فصل آینده لیگ پرفشار و سختی خواهیم داشت؛ چرا‌که همه تیم‌ها قوی شده‌اند، مربیان خارجی خوبی به لیگ ایران آمده‌اند و از طرفی لژیونر‌هایی که داشتیم، دوباره به فوتبال ایران برگشته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->