رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد:

اقتدار و انسجام ملی، هدف هیات‌های اجرایی و نظارت استان در انتخابات پیش‌رو

  • کد خبر: ۱۱۹۴۳
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
اقتدار و انسجام ملی، هدف هیات‌های اجرایی و نظارت استان در انتخابات پیش‌رو
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: همه به دنبال این هستیم که انتخابات پیش رو باعث اقتدار و انسجام ملی شود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند افراد شایسته وارد عرصه عمل بشوند.
به گزارش شهرآرنیوز؛ حسن جعفری افزود: در حوزه انتخابات مجلس خبرگان هم از ۱۸ گام برنامه‌ریزی شده تاکنون هفت گام برداشته است و در حال حاضر رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در حال طی شدن فرایند قانونی خود قرار دارد.
جعفری در حوزه وحدت رویه و هم‌افزایی مسئولان دست اندرکار در انتخابات اضافه کرد: به صورت هفتگی در جلسات با فرمانداران، آخرین قوانین مربوط به انتخابات بررسی و سوالات و ابهامات فرمانداران رفع می‌شوند تا شرایط به نحو مطلوبی پیش رود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بر حرکت در مسیر قانون تاکید کرد و گفت: اگر در مسیر قانونی در بخش‌های اجرا، حسن اجرا و نظارت حرکت کنیم برای هیچ کس دغدغه‌ای وجود نخواهد داشت، برای همین این مسئله پیگیری و رصد می‌شود.
وی ادامه داد: به عنوان رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از هر گونه پیشنهاد و نظر سازنده در چهارچوب قانون استقبال می‌کنیم و به دنبال این هستیم که این نظرات و پیشنهادات ارائه شوند.
جعفری با تصریح بر اینکه نشاط، مشارکت و امنیت انتخابات در دستور کار هیات اجرایی انتخابات خراسان رضوی قرار داشته و بدین منظور برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: در این راستا سعی می‌کنیم که این بستر را فراهم کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در خصوص سوابق هیات‌های اجرایی انتخابات استان تشریح کرد: بیش از ۹۲ درصد افرادی که در ۲۹ شهرستان استان برای عضویت در هیات اجرایی انتخابات معرفی شده بودند احراز صلاحیت شدند که عدد بسیار خوبی محسوب می‌شود و نشان دهنده تعامل هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات است.
وی با اشاره به حوزه اطلاع‌رسانی انتخابات بیان کرد: تاکنون قریب به ۴۲ مورد اطلاع‌رسلانی عام در مورد انتخابات اتفاق افتاده و در این زمینه هم در حوزه استان اطلاعات بسیار مناسبی به مخاطبان ارائه شده است.
جعفری متذکر شد: روش ما در اجرای فرایند انتخابات استان این خواهد بود که بستری فراهم شود که هم مردم در جریان اقدامات اجرایی قرار بگیرند و هم روند قانونی سوابغ پیگیری شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در استان در هنگام ثبت نام داوطلبان کوچکترین مشکلی وجود نداشته است، بیان کرد: در ثبت نام‌ها همه یکسان دیده شده بودند وعدالت در برخورد را شاهد بودیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->