مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شهردار مشهد در نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر:

فرهنگ‌سرای رسانه را در اختیار رسانه‌ها می‌گذاریم

  • کد خبر: ۱۱۹۷۶
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۵
فرهنگ‌سرای رسانه را در اختیار رسانه‌ها می‌گذاریم
گروه ادبیات و اندیشه| به گفته شهردار مشهد تنها ۲ درصد از اهالی رسانه با «فرهنگ‌سرای فناوری و رسانه» در ارتباطند. این امر به چیرگی فضایی راکد و سرد بر فرهنگ‌سرا انجامیده و از همین روست که محمدرضا کلائی پیشنهاد داده است این محیط در اختیار همه رسانه‌های استان قرار گیرد تا به فضایی بانشاط و زنده تبدیل شود.
شهردار مشهد این پیشنهاد را روز گذشته در نشست شورای سیاست‌گذاری چهارمین جشنواره ابوذر مطرح کرد. در این نشست که علاوه بر اعضای این شورا با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیمای خراسان رضوی و روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد و نیز مشاور شهردار و سرپرست روزنامه شهرآرا برگزار شد، کلائی گفت: برای توسعه فرهنگ شهروندی از طریق رسانه‌ها آماده همکاری با جشنواره رسانه‌ای ابوذر و حمایت از آن هستیم. دراین‌باره بخشی از فضا‌های تبلیغات محیطی و تلویزیون‌های شهری و تالار شهر را برای برگزاری آیین پایانی جشنواره ابوذر در اختیار شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر قرار خواهیم داد.
او همچنین خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد فرهنگ‌سرای رسانه را در اختیار دارد که متأسفانه حدود ۹۸ درصد از فعالان رسانه‌های استان در آن رفت‌وآمد ندارند. این موضوع فرهنگ‌سرا را به فضایی سرد مبدل کرده است. پیشنهاد می‌دهم این فرهنگ‌سرا با مدیریت شهرداری در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد تا با فعالیت اهالی رسانه به فضایی بانشاط و زنده تبدیل شود.
در ادامه این نشست، جعفر مروارید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، نیز با تقدیر از اقدامات فرهنگی شهرداری مشهد گفت: امسال سال رونق تولید است. با شرایط کنونی، برای تحقق این شعار، به همدلی و هم‌افزایی در جامعه نیاز داریم و لازمه این موضوع نیز هم‌افزایی و همدلی رسانه‌هاست. جشنواره ابوذر به افزایش همدلی در میان رسانه‌ها کمک خواهد کرد.
محسن نصرپور، مدیرکل صداوسیمای استان، نیز با ارج‌گذاری به حمایت‌های شهرداری مشهد از حوزه فرهنگ، گوشزد کرد از مدیریت شهری انتظار می‌رود حامی برگزاری فاخر آیین پایانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر باشد.
حسین حسامی، مدیر هسته گزینش و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری و شورای شهر مشهد، دیگر شرکت‌کننده این برنامه بود که گفت: مشهد پایتخت فرهنگی ایران و جهان اسلام است و شهرداری مشهد با ۲۶۰ عنوان خدمت در رأس مجموعه‌های خدمات‌رسان به زائران و مجاوران قرار دارد.
چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۵ محور «عزم ملی برای تحقق گام دوم انقلاب»، «زیارت و فرهنگ شهروندی»، «رونق تولید»، «پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی» و «آسیب‌های اجتماعی» در خراسان رضوی برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->