بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

چرا فقط پاسی‌ها در استقلال حکم می‌گیرند؟

  • کد خبر: ۱۱۹۹۹۲
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
چرا فقط پاسی‌ها در استقلال حکم می‌گیرند؟
برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال که مورد توجه مدیرعامل این باشگاه قرار نگرفته‌اند از انتخاب پی در پی پاسی‌های قدیم در پست‌های گوناگون باشگاه استقلال انتقاد کرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال به تازگی میقم منیعی را به عنوان مشاور ورزشی خود در باشگاه استقلال برگزیده است. تصمیمی که خشم بسیاری از پیشکسوتان قدیمی باشگاه استقلال را به دنبال داشته است. قدیمی‌های باشگاه استقلال بر این باورند که آجورلو هیچ توجهی به استقلالی‌های با ریشه ندارد و ملاکش برای گزینش و سپردن مسئولیت در این باشگاه عقبه پاسی است. به تازگی وقتی منیعی به عنوان مشاور ورزشی باشگاه استقلال برگزیده شده پیشکسوتان این باشگاه انتخاب منیعی را یک بی احترامی بزرگ به خود تلقی کرده‌اند. نکته قابل تامل این است که آرش برهانی و خسرو حیدری که به ترتیب ریاست آکادمی و همچنین مربیگری در باشگاه استقلال را به عهده دارند، سال‌ها پیش در تیم پاس مشغول به فعالیت بودند. باید دید که این انتقاد‌ها تا چه اندازه در تصمیم گیری‌های بعدی مدیرعامل استقلال اثر گذار خواهد بود؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->