آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید
سرخط خبرها

حل مشکل آنتن‌دهی در جاهدشهر، تا پایان آذر

  • کد خبر: ۱۲۰۲۴
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
  • ۱
حل مشکل آنتن‌دهی در جاهدشهر، تا پایان آذر
اسفندماه ۹۷ آنتن‌های فرستنده مخابراتی را جمع‌آوری کردند و از آن زمان تاکنون وضعیت تلفن‌های همراه اول و دریافت اینترنت اهالی محله جاهدشهر به شدت بد است.
تکتم جاوید - رضا مصطفوی یکی از همان اهالی است که به نمایندگی از هم‌محلی‌هایش استشهاد محلی را با امضای ۷۰ نفر جمع‌آوری کرده و به اداره مخابرات برده و پیگیر وضعیت آنتن‌دهی شده است. او می‌گوید: سال گذشته در اعتراض به عده‌ای از اهالی، از شهرداری آمدند و دکل مخابراتی را جمع کردند. وقتی اعتراض‌ها را پیگیری کردیم حدود یک‌ماه‌و‌نیم پیش آمدند و دکل را در بوستان کنار مسجد نصب کردند، اما آنتن‌دهی تلفن‌های همراه بهتر نشد. به نظرم اصلا فرستنده‌ها فعال نیستند. او ادامه می‌دهد:‌آنتن‌دهی در این منطقه به حدی ضعیف است که نمی‌توانیم بدون قطع شدن مداوم تلفن با کسی صحبت کنیم. افزون بر آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه، دریافت اینترنت هم مشکل دارد، اما پیگیری‌های ما تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

نصب کنتور ۳ فاز برای حل مشکل آنتن‌دهی
مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد درباره این مشکل و رسیدگی به اعتراض شهروندان می‌گوید: تجهیزات هر ۲ اپراتور ایرانسل و همراه اول روی دکل نصب شده است، اما از آنجا که اکنون این تجهیزات با برق موقت کار می‌کنند، به صورت «فول تکنولوژی» سرویس‌دهی نمی‌شوند و به همین دلیل مشکل پوشش‌دهی کامل برای تلفن‌همراه برای اهالی وجود دارد.

روح‌الله مهدی‌پناه با اشاره به زمان سرویس‌دهی کامل اضافه می‌کند: این‌طور که شرکت برق به ما قول داده، قرار است در هفته آینده یا تا آخر آذرماه کنتور ۳ فاز آن را نصب کند و اپراتور‌ها می‌توانند پس از آن تجهیزات خود را به صورت کامل ارائه کنند و این مشکل شهروندان برطرف خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین محزونیه
Germany
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
2
سلام تنها با نصب دکل ( آنتن سکتور ) مشکل ضعف آنتن دهی رفع نمی شود عمده دلیل ضعف آنتن دهی وجود اختلال و تداخل فرکانس هست .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->