تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دربی ۶ امتیازی فوتسال مشهد

  • کد خبر: ۱۲۱۴۶۹
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
دربی ۶ امتیازی فوتسال مشهد
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران، فردا با برگزاری ۷ مسابقه در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

احسان سرفرازی | به گزارش شهرآرانیوز، در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته، دو تیم همشهری چیپس کامل و فرش آرا در مشهد به مصاف هم خواهند رفت دربی جذابی که جدا از حساسیت‌های متداول اینگونه بازی ها، به خاطر شرایط دو تیم در جدول هم حساسیت دو چندانی پیدا کرده است. چیپس کامل و فرش وضعیت خوبی در جدول رده بندی این رقابت‌ها ندارند. شاگردان محسن جنگی از ۶ بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند و به قعر جدول چسبیده اند، و قدرت بهادری هم بعد از کسب پیروزی در هفته اول، تنها دو امتیاز دیگر کسب کرد تا با ۵ امتیاز در رده دهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال باشند. مسابقه فردای دو تیم به معنای واقعی کلمه یک بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شود و هردو سرمربی به خوبی به این مهم واقف هستند.

چیپس کامل امسال در بحث جذب بازیکن عملکرد قابل قبولی داشته، اما بدشانسی و کم تجربگی در عملکرد این تیم به خوبی مشخص است. هفته گذشته این تیم در شرایطی که نیمه اول را در خانه قند کاترین آمل با پیروزی ۳ بر یک به رختکن رفته بود، در بازگشت نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و در پایان مسابقه را با نتیجه ۶بر ۳ واگذار کرد تا ضعف کادرفنی این تیم به خوبی مشخص شود. چیپسی‌ها اگر می‌خواهند سال بعد هم در لیگ برتر حاضر باشند از همین حالا باید به فکر تقویت کادر فنی شان باشند.

در سوی دیگر میدان تیم فرش آرا هم شرایط چندان ایده آلی ندارد. قدرت بهادری که اولین تجربه‌های مربی گری اش را پشت سر می‌گذارد، غیر از هغته اول هنوز موفقیت خاصی کسب نکرده است. این تیم هفته گذشته و در یک مسابقه حساس و ۶ امتیازی دیگر هم مقابل زندی بتن کلاردشت با نتیجه مساوی متوقف شد تا کماکان در نیمه پائینی جدول حضور داشته باشد.

۳ امتیاز بازی امروز بدون شک برای هر دو تیم از نان شب هم واجب‌تر است و پیروزی در این مسابقه می‌تواند تا حدودی به وضعیت دو تیم در جدول سروسامان بدهد. این مسابقه از ساعت ۱۷ فردا و در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد. براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، ۳۰ درصد از ظرفیت سالن با حضور تماشاگران و هواداران دو تیم پر خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->