نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

توقف جنجالی فرش‌آرا در روز شکست چیپس کامل

  • کد خبر: ۱۲۰۹۳۰
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
توقف جنجالی فرش‌آرا در روز شکست چیپس کامل
نمایندگان مشهد در هفته ششم لیگ‌برتر فوتسال باز هم ناکام بودند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال با انجام هفت بازی به پایان رسید و نمایندگان مشهد در روزی که دست‌کم روی کاغذ می‌توانستند برنده دیدار‌های خود باشند و با کسب سه امتیاز به اوضاعشان در جدول سامان ببخشند، باز هم متوقف شدند. یک تساوی جنجالی و یک شکست ناباورانه درحالی برای فرش‌آرا و چیپس کامل رقم خورد که انتظار می‌رفت مشهدی‌ها در هفته‌ای که با دو تیم به‌نسبت ساده‌تر جدول یعنی زندی‌بتن کلاردشت و قند کاترین آمل روبه‌رو می‌شوند، بتوانند شش امتیاز ارزشمند را برای فوتسال شهر به ارمغان بیاورند. با وجود این، خراسانی‌ها در جدال با تیم‌های شمالی ناکام بودند تا فقط یک امتیاز از این شش امتیاز حساس برای فوتسال استان حاصل شود.

■ فرش‌آرا ۲ – زندی‌بتن ۲
تساوی جنجالی با چند تیرک!

فرش‌آرا در پنجمین هفته پی‌درپی کارش را بدون برد به پایان برد تا همچنان نماینده اول و باتجربه‌تر فوتسال مشهد در بحران به‌سر ببرد. تیمی که روز گذشته در سالن شهید بهشتی و در ورزشگاه خانگی مقابل زندی‌بتن برای کسب پیروزی به میدان رفت، اما خیلی زود گل اول را دریافت کرد تا همچنان در مسیر بحران گام بردارد. زردآبی‌ها بعد از آن گل دریافتی را به‌وسیله محمدرضا احمدی جبران کردند، اما باز در نیمه دوم گل دوم را خوردند تا کار برایشان گره بخورد.

شاگردان قدرت بهادری در نیمه دوم سه‌بار تیرک دروازه تیم شمالی را لرزاندند و بار‌ها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند، اما بیشتر از گل تساوی‌بخش روی پاورپلی بهمن جعفری، این حملات برایشان حاصل دیگری نداشت تا بازی دودو مساوی به پایان برسد. محمدرضا کرد هردو گل مهمان را در بازی دیروز به‌ثمر رساند. اما در این میان جنجال و درگیری بازیکنان و کادرفنی دو تیم در اواخر بازی سبب شد حاشیه‌ها بالا بگیرد. حاشیه‌هایی که به اخراج سعید سروری از فرش‌آرا و یک بازیکن و مربی از حریف انجامید.

■ قند کاترین ۶ – چیپس کامل ۳
شکست در روز بازگشت رؤیایی آمل

چیپس کامل مشهد که این هفته به آمل رفته بود تا با تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده قند کاترین مقابله کند، نیمه اول را رؤیایی به پایان رساند، اما در نیمه دوم اسیر تغییرات تاکتیکی حریف شد. چیپسی‌ها که بازی را مسلط آغاز کرده بودند، توانستند حتی ۳ بر ۱ از میزبان جلو بیفتند، اما در ادامه و با درخشش خیره‌کننده مسعود عباسی، بازیکن قند، و هت‌تریک او ورق برگشت و چیپس نه‌تن‌ها پیروزی را از دست داد، بلکه با دوبرابر اختلاف گل‌های زده بازی را واگذار کرد! شاگردان محسن جنگی با این شکست جایگاهشان در قعر جدول را بیش از پیش تثبیت کردند تا همچنان بعد از شش هفته بدون برد باشند! سجاد امانی، امید رخشانی و مانی قانع گل‌های مهمان مشهدی را در این بازی به‌ثمر رساندند و در مقابل، مسعود عباسی (سه‌گل)، محمدتقی علیزاده، رحمان سارانی و امیرحسین زینالی گل‌های میزبان را به ثمر رساندند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->