نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

باخت هر دو نماینده مشهد در هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال

  • کد خبر: ۱۱۹۵۸۲
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
باخت هر دو نماینده مشهد در هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال
فرش آرا و چیپس کامل در هفته چهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران هم متوقف شدند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته چهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال بازهم با ناکامی نمایندگان مشهد همراه بود تا دو شکست دیگر در کارنامه آن‌ها ثبت شود. فرش‌آرا در خانه زمین‌گیر گیتی شد و چیپس هم در تهران مقابل سفیر زانو زد. دو دیداری که از قضا نزدیک و پربرخورد بود، اما هیچ‌کدام برای نمایندگان مشهد عایدی نداشت و هردو تیم همچنان در مسیر نزولی گام برمی‌دارند. فرشی‌ها که در خانه میزبان گیتی‌پسند بودند، ۳ بر ۲ باختند و چیپس کامل هم در مهمانی سفیر گفتمان، تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده ۴ بر ۳ تن به شکست داد. باخت‌هایی که اوضاع نمایندگان مشهد را در جدول رده‌بندی وخیم‌تر کرد. چیپس حالا قعرنشین مطلق است و فرش با یک پله سقوط در جایگاه دهم جدول چهارده‌تیمی ایستاده است.

فرش‌آرا ۲ – گیتی‌پسند ۳
راضی به باخت اقتصادی!

یک‌دقیقه و بیست ثانیه به پایان دیدار باقی مانده بود که کادرفنی فرش‌آرا تایم‌اوت گرفت. وقت استراحتی که هواداران و حاضران در سالن از آن انتظار پاورپلی برای برگرداندن نتیجه را داشتند، اما این اتفاق نیفتاد. تیم قدرت بهادری با همان شمایل قبلی و حتی محتاط‌تر به زمین برگشت و نه‌تن‌ها پاورپلی نکرد، بلکه طوری بازی کرد که تصور شود میزبان به همین باخت اقتصادی با یک گل فاصله راضی است!

فرش‌آرا در دیداری که گیتی‌پسند روی تجربه زیادش خیلی زود توانست ۳ بر ۰ از میزبان پیش بیفتد، در همان نیمه اول توانست با اتکا به حضور هواداران مشهدی و فشار آن‌ها دوبار دروازه مهمان را باز کند تا همه‌چیز در حساس‌ترین شکل خود قرار بگیرد. البته در این بازگشت رؤیایی که کامل نشد، نباید نقش داور و حاشیه‌های کنار زمین را نادیده گرفت. فرش‌آرا در نیمه دوم کبریت بی‌خطر بود و هرچه دو تیم به پایان بازی نزدیک‌‎تر شدند، از فشارشان کاسته شد و هر دو به این نتیجه راضی بودند. رضایتی که از سوی میزبان کمی عجیب به‌نظر می‌رسید.

سفیر گفتمان ۴ – چیپس کامل ۳
بازنده جدال ۶ امتیازی

چیپس کامل، دیگر نماینده مشهد، این هفته مهمان سفیر گفتمان بود. دو تیمی که با یک امتیاز قعرنشین بودند و این بازی برایشان حکم فینال شش‌امتیازی داشت. فینالی که میزبان تهرانی به عجیب‌ترین شکل ممکن برد تا از کف جدول کنده شود و مهمان مشهدی را به قعر بفرستد. سفیر گفتمان در این بازی خیلی سریع‌تر از حد تصور چهاربار دروازه چیپس را باز کرد تا این پوکر کار شاگردان محسن جنگی را تمام کند. در ادامه، مشهدی‌ها رفته‌رفته بر بازی مسلط شدند و سه‌بار هم به گل رسیدند، اما این برای فرار از شکست اشتباهات دقایق ابتدایی کافی نبود.

عملیات ناتمام ۲ ستاره

محمد عیدی و بهمن جعفری در روزی که چیپس و فرش بازنده میدان‌های خود بودند، از ستارگان تیمشان به شمار می‌رفتند. عیدی در تهران و در وضعیتی که تیمش در شوک دریافت چهار گل از سفیر بود، توانست سه‌بار دروازه میزبان را باز کند تا یک هت‌تریک تروتمیز را به‌نام خود ثبت کند. در سویی دیگر، در مشهد هم بهمن جعفری در روزی که در تقابل فرش و گیتی همه به‌دنبال زدن همدیگر بودند، این بازیکن ریزنقش هر دو گل تیم مشهد را به‌ثمر رساند. او حتی یکی‌دو بار دیگر هم تا آستانه فروپاشی دروازه سنگربان ملی‌پوش گیتی‌پسند، سپهر محمدی، پیش رفت، اما به این مهم نائل نیامد.

آمار بد مشهدی‌ها؛ میانگین نیم‌امتیاز از هر بازی!

چهار هفته از لیگ‌برتر فوتسال می‌گذرد و دو نماینده مشهد از هشت بازی که انجام دادند، فقط یک برد و یک تساوی در کارنامه دارند؛ یعنی میانگین نیم‌امتیاز برای هر بازی! به‌عبارت دیگر، دو نماینده مشهد در لیگ‌برتر فوتسال از ۲۴ امتیاز ممکن فقط چهار امتیاز به‌دست آوردند. بیست امتیاز ازدست‌رفته‌ای که حالا به کابوس مشهدی‌ها در ابتدای لیگ‌برتر بدل شده است. آمار بدی که شاید یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های تاریخ لیگ‌برتر فوتسال را برای مشهدی‌ها رقم زده است. فرش‌آرا از چهار بازی سه شکست و یک پیروزی دارد و چیپس کامل هم از چهار بازی ابتدایی سه شکست و فقط یک تساوی به‌دست آورده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->