نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| اجازه بدهیم اقتصاد مردمی شود + فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) جلیلی در اجتماع هواداران خود در مشهد: ما هستیم، تا آخر می‌مانیم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود
سرخط خبرها

نماینده مردم نقده: دریاچه ارومیه آخرین نفس‌های خود را می‌کشد

  • کد خبر: ۱۲۱۴۷۳
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
نماینده مردم نقده: دریاچه ارومیه آخرین نفس‌های خود را می‌کشد
نماینده مردم نقده در مجلس گفت: دریاچه ارومیه آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و از رئیس جمهور می‌خواهم بودجه احیای دریاچه ارومیه را به موقع اختصاص دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی زنجانی حسنلوئی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: دریاچه ارومیه آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و از رئیس جمهور می‌خواهم بودجه در نظر گرفته شده برای احیای این دریاچه را به موقع اختصاص دهد.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس یازدهم در تذکر دیگری گفت: تا به امروز یک ریال برای طرح‌های عمرانی استان تخصیص داده نشده، در حالی که از ۲ ماه دیگر فرصت عملیات عمرانی در منطقه از بین می‌رود.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی بازنشستگان گفت: لازم است به صورت عاجل و سریع مصوبات قانونی پرداخت و افزایش حقوق بازنشستگان اجرا شود.

زنجانی حسنلوئی در تذکر پایانی خود اظهار داشت: فضای مجازی لازم است ساماندهی شود، امروز به شرایطی رسیده که علاوه بر مسئولان به خانواده‌های آن‌ها نیز توهین می‌شود، تا کی باید با سهل انگاری با فضای مجازی مواجه شویم و باید با کار اطلاعاتی معلوم شود پشت این اقدامات چه جریاناتی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->