نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

پشت‌خط‌زن‌ها، دردسر شیرین عطایی

  • کد خبر: ۱۲۲۲۴۲
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
پشت‌خط‌زن‌ها، دردسر شیرین عطایی
آمادگی صابر کاظمی و امین اسماعیل‌نژاد، انتخاب یکی از این دو را سخت کرده است

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات والیبال قهرمانی جهان از یک هفته دیگر آغاز می‌شود و چالشی پیچیده پیش‌روی بهروز عطایی است. ماجرا از آنجا کلید خورد که هفته اول لیگ‌ملت‌ها برای تیم‌ملی والیبال ایران آغاز شد و مطابق انتظار صابر کاظمی در مسابقه اول در ترکیب شروع‌کننده قرار گرفت. پیش‌بینی این بود که صابر مانند یک سال گذشته در VNL نیز ستاره اول ایران باشد، اما شرایط خیلی زود برای این ستاره جوان تغییر کرد. به‌دلیل آنچه که ناآمادگی و مصدومیت جزئی این بازیکن بیان شد، صابر خیلی زود جایش را به امین اسماعیل‌نژاد داد و حتی از هفته دوم به بعد هم تیم بهروز عطایی را همراهی نکرد.

اما صابر کاظمی به‌قدری در تمرینات تیم‌ملی ب فوق‌العاده ظاهر شد که عطایی نتوانست از کنار نام او بگذرد و نام این بازیکن را در کنار امین اسماعیل‌نژاد به‌عنوان پشت‌خط‌زن‌های تیم‌ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان قرار داد. درخشش صابر فقط به تمرینات معطوف نشد، چراکه او در جام واگنر نیز بهترین بازیکن تیم‌ملی بود. دو بازی هم برای ستاره جوان والیبال ایران کافی بود تا با اسپک‌های مهارنشدنی و سرویس‌های خیره‌کننده‌اش نشان دهد آماده جنگیدن برای پس‌گرفتن جایگاهش در تیم‌ملی است. در سمت دیگر، امین اسماعیل‌نژاد را داریم که عملکردش در لیگ‌ملت‌ها گویای همه‌چیز بود.

امین ستاره بی‌چون‌وچرای ایران بود و با نمایش‌های جذابش نه‌تن‌ها تحسین والیبال‌دوستان ایرانی، که ستایش کارشناسان والیبال دنیا را برانگیخت. اسماعیل‌نژاد ظهور یک ستاره جذاب را در والیبال ایران رقم زد. حالا بهروز عطایی مانده است و یک دردسر بسیار شیرین؛ سرمربی تیم‌ملی همان‌طور که به‌تازگی در مصاحبه ما اعلام کرده بود، از رقابت بین امین و صابر استقبال می‌کند و حالا همان‌طور که خودش هم گفته است، چالشی اساسی برای انتخاب ترکیب اصلی دارد که احتمالا دشوارترین آن‌ها همین انتخاب یکی از بین اسماعیل‌نژاد و کاظمی برای رقابت‌های قهرمانی جهان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->