تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

میثم صالحی به قهرمانی جهان نمی رسد

  • کد خبر: ۱۲۰۸۶۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
میثم صالحی به قهرمانی جهان نمی رسد
در حالیکه تیم ملی والیبال راهی لهستان خواهد شد تا در جام واگنر حاضر شود میثم صالحی برای ادامه درمان مصدومیتش راهی ایتالیا شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران در تهران دیروز (پنج‌شنبه ۲۰ مرداد) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان بامداد یکشنبه ۲۳ مردادماه تهران را ترک می‌کنند تا در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ حاضر شوند. شاگردان بهروز عطایی پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی جهان در جام واگنر لهستان (۲۷ تا ۲۹ مرداد) حضور پیدا می‌کنند.
اما وضعیت مصدومان تیم ملی چگونه است؟ از قرار معلوم جواد معنوی‌نژاد که در ایران با تیم ب تمرین می‌کرد به تیم الف ملحق شده است. علی‌اصغر مجرد و جواد کریمی هم پس از رهایی از مصدومیت تمرینات‎ شان را آغاز کردند و به وضعیت قابل قبولی رسیده‌اند. مجرد شرایط خوبی دارد و کریمی هم حدود ۸۰ درصد به آمادگی مطلوب رسیده است.
اما میثم صالحی که با تیم تمرین هم کرد مصدومیتش به گونه‌ای است که نمی‌تواند تیم ملی را در جام واگنر و رقابت‌های قهرمانی جهان همراهی کند. میثم چهترشنبه شب به ایتالیا رفت تا روند درمانی‌اش را پیگیری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->