حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

واکنش سرمربی مس کرمان به شایعه همکاری این تیم با جادوگر!

  • کد خبر: ۱۲۲۷۰۶
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
واکنش سرمربی مس کرمان به شایعه همکاری این تیم با جادوگر!
فرزاد حسینخانی بالاخره در خصوص همکاری این تیم با جادوگر واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزاد حسین‌خانی سرمربی مس کرمان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی داریم. با یک تیم خوب بازی داریم. بعد از بازی پیکان، کار‌های لازم را برای این بازی انجام دادیم و انتظار داریم با توجه به شرایطی که داریم، یک بازی خوب را شاهد باشیم.

او درباره تقابل تیمش مقابل استقلال افزود: استقلال از امتیاز هواداران هم بهره می‌برد. باید خود را با این شرایط وفق دهیم. ما هم باید حضور تماشاگران را داشته باشیم. ما انگیزه لازم را برای این بازی داریم و امیدوارم از تمام توان خود بهره ببریم.

حسین‌خانی درباره حواشی‌ای در خصوص مس کرمان مطرح شده است و شایعاتی در خصوص جادوگری گفت: جادوی واقعی را بازیکنان را در میدان ایجاد کردند و امیدوارم یک جادوی دیگر را از سوی بازیکنان ببینیم.

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: شاید از اسب افتاده باشیم، اما اصل نیفتادیم. ما هواداران خود را داریم. ما پس از چندین سال به لیگ برتر صعود کردیم. جذب بازیکن برای ما سخت بود، اما تلاش کردیم در جذب بازیکن خارجی بهتر عمل کنیم. ما به تمام بازیکنان جذب شده و حفظ شده ایمان داریم. اگر نیاز باشد در آینده هم بازیکن جذب خواهیم کرد تا تیم قوی‌تری داشته باشیم.

حسین‌خانی درباره بازیکنان استقلال گفت: ترس در فوتبال جایی ندارد، اما بازیکنان استقلال همگی ستاره هستند و ما کار سختی داریم و بازیکنان ما آماده این بازی هستند.

او درباره شایعاتی درباره اختلاف او با مدیرعامل مس کرمان گفت: در فضای مجازی درباره اتفاقات باشگاه می‌خواهند از کاه، کوه بسازند. ما اختلافی با مدیرعامل نداریم و کار خود را داریم پیش می‌بریم.

سرمربی مس کرمان در پایان گفت: حق مدیران است که انتظارات بالایی داشته باشند. تمرکز ما روی این است که به تیم ثبات بدهیم و اهداف بزرگ‌تری داشته باشیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->