تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

واکنش سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به حاشیه‌های مردان آهنین

  • کد خبر: ۱۲۳۵۹۱
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
واکنش سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به حاشیه‌های مردان آهنین
سرمربی تیم ملی وزنه برداری دسته وزنی و ناآمادگی را از جمله دلایل دعوت‌نشدن برخی چهره های وزنه برداری عنوان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در حاشیه برپایی اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی به بحث دعوت‌نکردن از برخی نفرات به این تمرینات واکنش نشان داد. اردوی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی در شهرستان بابلسر آغاز شده است و در این اردو وزنه‌برداران نامداری همچون سهراب مرادی، کیانوش رستمی، رضا بیرانوند و... حضور دارند.

البته چهار وزنه‌بردار به اردوی مذکور دعوت نشده بودند که سعید علی‌حسینی در واکنش به این موضوع گفت: دلیل اصلی دعوت‌نکردن از این نفرات، دسته وزنی آن‌ها بود؛ ضمن اینکه این نفرات نتوانستند عملکرد قابل‌قبول و خوبی داشته باشند. در دسته‌های مختلف، مدعیان زیادی حضور دارند که هر کدام از آمادگی بهتری برخوردار بودند، به تمرینات دعوت شدند. سرمربی تیم ملی درباره کیانوش رستمی و سهراب مرادی و وضعیت جسمی و روحی آن‌ها گفت: سهراب عمل جراحی داشت و دوران درمان و نقاهت را گذراند؛ اما از لحاظ روحی و جسمی انگیزه و آمادگی خوبی دارد. مطمئنا باید به او فرصت و اطمینان داد تا بتواند همچون گذشته برای مصافی سخت و سنگین با حریفان آماده شود. کیانوش رستمی هم تمرینات لازم را داشته و قصد دارد دوباره برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

وی با تأکید بر اینکه هنوز جایگاه هیچ‌کدام از وزنه‌برداران اردونشین برای حضور در ترکیب تیم ملی قطعی و نهایی نشده است، گفت: آنچه مسلم است، کادر فنی و مجموعه مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا بهترین نفرات به تیم ملی راه یابند. البته ما برای مسابقات آسیایی یک تیم جدید به اردو هم دعوت کردیم و بدین‌ترتیب دو تیم برای مسابقات جهانی و آسیایی در اختیار خواهیم داشت. سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پایان به شرایط اردوی ملی‌پوشان در بابلسر اشاره کرد و گفت: امکانات خوبی برای بچه‌ها تدارک دیده شده است و در‌مجموع اردوی مطلوبی را برپا کردیم. هر چند که ممکن است در دسته ۷۳‌کیلوگرم نیز ملی‌پوش داشته باشیم؛ البته تا چندی‌پیش قرار نبود مسابقات آسیایی برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->