سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران
سرخط خبرها

حضور کی‌روش در تیم ملی را باور کنیم؟

  • کد خبر: ۱۲۴۰۴۸
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
حضور کی‌روش در تیم ملی را باور کنیم؟
شایعات زیادی در خصوص حضور احتمالی کارلوس کی‌روش در تیم ملی به گوش می‌رسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، طبق آنچه کاظم اولیایی گفته است مهدی تاج روی امیر قلعه‌نویی، برانکو و کی‌روش برای سپردن سکان هدایت تیم ملی نظر مثبت دارد. این در حالی است که تاج خود هرگز هیچ جا چنین ادعایی نکرده است. شاید جالب باشد بدانید نه تنها کی‌روش به ایران نمی‌آید بلکه برانکو و قلعه‌نویی هم شانسی برای هدایت تیم ملی ندارند.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که برخی اعضای هیئت‌رئیسه به ادامه همکاری با اسکوچیچ اصرار دارند و اتفاقا تعدادشان هم کم نیست. آنچه از برخی اعضای هیئت رئیسه شنیدیم حکایت از ادامه همکاری با این مربی دارد و اتفاقا نظر مثبت تاج را هم گرفتند. البته شاید تاج و ساکت میلی به ادامه همکاری با این مربی نداشته باشند، اما گویا چاره‌ای جز این ندارند و استدلال‌های خوبی برای بقا اسکوچیچ برای او آورده‌اند.

به این ترتیب در صورتی که تاج بخواهد مربی دیگری را جانشین اسکوچیچ کند نیز نمی‌تواند، چرا که کلیه اعضا به ادامه همکاری با اسکوچیچ اصرار دارند و تنها مخالفان احتمالی تاج و ساکت هستند که رای‌شان با توجه به آرای موافق دردی را دوا نمی‌کند. از این رو باید منتظر تصمیمات آینده فدراسیون فوتبال ماند چرا که ممکن است در شرایطی که همه منتظر بازگشت کی‌روش هستند و بر اساس سلیقه این بازگشت را درست و یا غلط تعبیر می‌کنند اتفاق جالبی رخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->