پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لیون| پایان شیرین امباپه نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال (۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد
سرخط خبرها

برنامه ویژه ساپینتو برای استفاده از ستاره استقلال

  • کد خبر: ۱۲۳۸۷۶
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
برنامه ویژه ساپینتو برای استفاده از ستاره استقلال
سرمربی استقلال برنامه ویژه‌ای برای استفاده از ستاره خود دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساپینتو سرمربی تیم استقلال با انتقاداتی مبنی بر استفاده از مهدی قائدی در ترکیب اصلی استقلال مواجه شده و در ابن مورد واکنش نشان داده است. سرمربی تیم استقلال معتقد است که این بازیکن برای تیمش بسیار مهم و مثمرثمر است و حضورش در ترکیب تیم در زمانی که به میدان می‌رود مورد تایید قرار دارد.

گفتنی است ساپینتو از مهدی قائدی به عنوان دخیره طلایی خود نام می‌برد و از شرایط موجود راضی است و قصد ندارد تغییری در آن ایجاد کند. از نظر کادرفنی این مهاجم در زمانی که به میدان می‌رود می‌تواند نهایت کارآیی را برای استقلال داشته باشد و ساپینتو قصد دارد با این روش حریفان را غافلگیر کند.

شنیده می‌شود مهاجم استقلال در این مورد با کادرفنی گفتگو کرده و کاملا توجیه شده و نیاز استقلال را در اولویت کار خود قرار داده است. پیش از این استقلالی ها‌ی قدیمی و هواداران استقلال در پیج شخصی ساپینتو دلیل نیمکت نشینی قائدی را جویا شدند که سرمربی استقلال در مقابل نظرات این افراد واکنش نشان داده و حضور این بازیکن را در زمانی که کادرفنی صلاح می‌دانند بر اساس شرایط استقلال مناسب و بسیار تاثیرگذار می‌داند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->