نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

عباسیان: مقابل پرسپولیس به دنبال امتیاز هستیم

  • کد خبر: ۱۲۴۰۵۲
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
عباسیان: مقابل پرسپولیس به دنبال امتیاز هستیم
هافبک مشهدی تیم فوتبال هوادار معتقد است پرسپولیس نسبت به سال‌های قبل تیم قوی تری دارد با این حال برای بازی مقابل این تیم به دنبال کسب امتیاز هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، معین عباسیان درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس، گفت: شرایط تیم ما خوب است و در این چهار بازی فقط یک شکست برابر صنعت نفت داشتیم، باختی که فکر می‌کنم به موقع بود. ما صنعت نفت را دست‌کم گرفتیم، ولی باید این را بدانیم که در لیگ امسال بازی آسان وجود ندارد و دیگر حق نداریم در هیچ مسابقه‌ای خودمان را از پیش برنده بدانیم. الان هم آماده بازی با پرسپولیس می‌شویم و انگیزه زیادی برای آن بازی داریم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس تیم باکیفیتی است، تصریح کرد: پرسپولیس امسال هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته قوی‌تر شده است. ما فصل گذشته برابر این تیم شکست نخوردیم و امسال هم این انگیزه را داریم که مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم. امیدوارم در این بازی هم امتیاز بگیریم، هر چند که کار سختی در پیش خواهیم داشت. ما امسال به کم قانع نیستیم و دوست داریم بهترین نتایج را گرفته و در جدول جایگاه خوبی داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال هوادار راجع به اینکه آیا آن‌ها از انجام بازی مقابل پرسپولیس با حضور هواداران استقبال می‌کنند، تصریح کرد: همه فوتبالیست‌ها دوست دارند هواداران در ورزشگاه باشند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، ولی برگزاری مسابقه با حضور هواداران بستگی به نظر شورای تأمین دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->