بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

افزایش هزینه تلفن ثابت ابلاغ شد (۱۵ شهریور ۱۴۰۱) + جزئیات

  • کد خبر: ۱۲۴۵۲۶
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
  • ۷
افزایش هزینه تلفن ثابت ابلاغ شد (۱۵ شهریور ۱۴۰۱) + جزئیات
ستاد تنظیم بازار افزایش هزینه تلفن ثابت را تصویب کرده و آن را از ابتدای شهریور امسال اعمال خواهد کرد. در ادامه این مطلب جزئیات بیشتری از افزایش قیمت کارکرد تلفن ثابت را بررسی می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت کارکرد تلفن ثابت را تصویب کرده است. این افزایش قیمت که اولین حرف و حدیث‌ها در مورد آن از ابتدای سال گذشته به گوش رسیده بود، حال با موافقت رگولاتوری و مخابرات انجام خواهد گرفت.  

مدل جدید قیمت‌گذاری تلفن، یک کف پرداخت ثابت را شامل می‌شود که حتی با کارکرد کمتر از آن مقدار نیز باید پرداخت شود. مشترک همچنین باید در صورت استفاده بیشتر از کف پرداخت تعیین شده، مابه‌التفاوت آن را بپردازد.  

قیمت جدید تلفن ثابت

ستاد تنظیم بازار در مصوبه جدید خود قیمت ماهانه خط تلفن ثابت را نیز تعیین کرده است. بر این اساس کاربران تهرانی باید ماهانه ۲۰ هزار تومان را بپردازند. مشترکین ساکن در مراکز استان نیز باید مبلغ ماهانه ۱۵ هزار تومان را برای استفاده از تلفن ثابت پرداخت نمایند. این مبلغ برای شهر‌های دیگر نیز ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

افزایش هزینه تلفن ثابت ابلاغ شد (۱۵ شهریور ۱۴۰۱) + جزئیات

رگولاتوری و مخابرات بعد از برگزاری جلسات متعدد برای اجرایی کردن و رسیدن به این مدل پرداخت برگزار کرده‌اند. مخابرات پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل اجرایی نشدن مصوبه افزایش قیمت، زیانی ۲ هزار میلیارد تومانی را تجربه کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
3
خوبه دیگران اختلاس میکنند وبرای جبران ازمامردم به زورمیگیرنن اینهم ازدولت مردم که گولش راخوردن ورای دادنداگرمیتوانیداز دزدان واختلاس کنها بگیریدازمامردم ناتوان اینگونه ریاست کردن برمردم درست نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
1
1
دردولت رئیسی چه چیزی افزایش نداشته؟؟ دردولت مردمی چه چیزی کاهش داشته؟؟؟ دردولت عدالت چه چیزی انجامش بااطلاع مردم انجام شده؟؟؟؟این رسمش نیست!!!؟ اجرای تعهدات شماودولت قبل باشماست!!.
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
خداریشه گرانی ووگران کننده را بکندمی گفتند دولت گفته قصه نخوری گرانی در راه می گفتیم شایعه دشمن حالا می بینم حرف دوستان بودبه قول بعضی این گرانیها هدیه است برای اینکه از دولت حمایت می کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
تلفن ثابت را عمدتا برای اینترنت می خواهیم که هزینه اینترنت دو برابر شده است حالا هم هزینه ماهانه بسیار زیادی برای مشترکین تعیین کرده اند که عادلانه نیست. آیا اعمال مالیات جدید نباید در مجلس تصویب شود؟!
مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
0
بنده نظرم اینه که چرا مسئولین شهامت این را ندارن تعرفه ها را شفاف کنن و از هر کسی به میزان مصرف خودشان پول بگیرن ، اینجوری عدالت اجتماعی هم هست . یعنی چه من مصرف کنم یا نکنم باید هر ماه ۱۵ هزار تومان را بدهم ؟ آیا این عدالت هست منی که در مصرف صرفه جویی میکنم تاوان کسایی را بدهم که زیاد مصرف میکنند آنوقت هزینه ضرر و زیان مخابرات را من باید بدهم ؟
واقعا شرم است بر چنین مسئولین که اینگونه تصمیمات مغایر با عدالت اجتماعی میگیرن .
علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
خدایی دمتون گرم ، وقتی مردم نماینده واقعی در مراکز تصمیم گیری ندارند همین است از ماست که بر ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
1
خود جناب مسئولین ، مسئول افزایش قیمت ها هستند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->