نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پورعروجی:تیم ملی والیبال باید همانند آهن آب دیده شود تا تبدیل به فولاد گردد

  • کد خبر: ۱۲۴۶۶۵
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
پورعروجی:تیم ملی والیبال باید همانند آهن آب دیده شود تا تبدیل به فولاد گردد
مربی بین‌المللی والیبال ، گفت: همه کارشناسان و مربیانی که با تیم ایران مسابقه داشتند، معتقدند که تیمی قدرتمند، رقابتی و آینده‌دار است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی پورعروجی مربی بین‌المللی والیبال با بیان این‌که باخت در این ورزش اجتناب‌ناپذیر است، گفت: همه کارشناسان و مربیانی که با تیم ایران مسابقه داشتند، معتقدند که تیمی قدرتمند، رقابتی و آینده‌دار است و باید در میادین مختلف همانند آهن آب دیده شود تا تبدیل به فولاد گردد.درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب رتبه سیزدهم، افزود: عملکرد تیم ملی والیبال را باید از جنبه‌های مختلف بررسی کرد. در مجموع تیم ایران شروع خوبی در این مسابقات داشت. نباید فراموش کنیم که برخی بازیکنان تیم مصدومین بهبود یافته بودند و هنوز هم به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده‌اند.
وی با تاکید بر این‌که ایران در حال حاضر تیم ملی والیبال خوبی دارد و باید به این تیم برای آمادگی کامل فرصت دهیم، گفت: تیم ایران در لیگ ملت‌ها هم نتیجه بدی نگرفت و در مجموع زمان کمی برای آماده‌سازی داشت.
مربی بین‌المللی والیبال ایران با اشاره به روز‌های خوب و بد برای رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال گفت: در مسابقه با برزیل اگر تیم ایران ست سوم برنده می‌شد، شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد. برد و باخت در والیبال اجتناب‌ناپذیر است. افت و خیز در این ورزش زیاد است و نمونه آن شکست تیم ژاپن به رغم نمایش خوب برابر فرانسه بود
مدرس جهانی والیبال با اشاره به برنامه‌ریزی خوب فدراسیون برای تیم‌های ملی و رده‌های مختلف سنی مردان و زنان، گفت: باید این برنامه‌ریزی تداوم یابد. والیبال ایران رو به رشد است و آینده خوبی خواهد داشت به شرطی که برنامه‌ریزی‌ها ادامه یابد.
پورعروجی با یادآوری ایجاد شرایط مناسب برای میزبان هر تورنمنتی از سوی فدراسیون جهانی والیبال گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان امسال همانند سال ۲۰۱۸ دو میزبان داشت و به نظر من یکی از دلایلی که به فرمول این مسابقات انتقاد می‌شود، همین موضوع است، میزبان‌ها هزینه کرده‌اند و فدراسیون جهانی باید با ایجاد فرمول مناسب شرایط بهتری برای آن‌ها مهیا کند.
وی ادامه داد: البته تیم‌های بزرگ و قدرتمند جهان که با برنامه‌ریزی به این‌گونه رقابت‌ها می‌روند حتما برای این مسایل هم برنامه دارند، زیرا می‌خواهند بهترین جهان باشند. البته در هر تورنمنتی پدیده هم وجود دارد که اوکراین را می‌توان پدیده این دوره از مسابقات دانست که موفق به حذف تیم صدرنشین هلند شد، اما در مجموع باید تیم‌ها برای نتیجه‌گیری خیلی خوب کار کنند و به روز باشند. بسنده کردن به یک یا دو برد برد فایده ندارد.
مربی بین‌المللی والیبال ایران به تجربه حضور تیم ملی با نسل جدید در رقابت‌های قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: زمان خوبی است که این نسل از این تجارب برای آینده بهتر استفاده کند. حتما تیم ایران دارای مشکلاتی هست، اما با برنامه‌ریزی بهتر می‌توان آن‌ها را برطرف کرد و نباید از نتایج کسب شده غصه خورد.
پورعروجی از عملکرد فدراسیون والیبال ایران در سال جاری به عنوان شاهکار یاد کرد و گفت: برنامه ریزی برای حضور تیم‌های مختلف در رویداد‌های متعدد کار آسانی نیست و فدراسیون والیبال ایران عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته است و در میادینی مانند قهرمانی جوانان آسیا (طلا)، نوجوانان آسیا (نقره)، بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با دو طلا و نقره نیز روی سکو رفته است.
وی با اشاره به کسب رتبه سیزدهم تیم ملی در بین ۲۴ تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان مهمترین تورنمنت فدراسیون جهانی محسوب می‌شود و تیم‌ها با تمام توان در آن شرکت می‌کنند. شاید بازی‌های المپیک مهمترین تورنمنت محسوب شود، اما در چند رشته است در حالی که قهرمانی جهان والیبال برای فدراسیون جهانی این رشته مهمترین است و رتبه کسب شده ایران با توجه به تغییر نسل، عملکرد خوبی است، زیرا تغییر نسل همیشه با افت و خیز نتایج روبرو است، بنابراین باید به این تیم فرصت دهیم تا تجارب بیشتری به دست آورد.
پورعروجی تاکید کرد: همه کارشناسان و مربیانی که با ایران مسابقه داشتند، معتقدند که تیم ملی والیبال کشورمان، قدرتمند، رقابتی و آینده‌دار است و باید در میادین مختلف همانند آهن آب دیده شود تا تبدیل به فولاد گردد.
این مربی درباره برنامه آینده خود در والیبال گفت: به زودی راهی بنگلادش می‌شوم تا تیم ملی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال این کشور را در مسابقات زون آسیا همراهی کنم. به نظرم تیم بنگلادش در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در کشور بحرین نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و برابر تیم‌های قدرتمند آسیا به پیروزی رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->