شروع تیم والیبال نیان الکترونیک از سالن بهشتی

  • کد خبر: ۱۲۴۶۸۸
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
شروع تیم والیبال نیان الکترونیک از سالن بهشتی
تیم والیبال نیان الکترونیک عصر امروز در سالن شهید بهشتی به صورت رسمی تمرینات خودش را شروع کرد تا بعنوان نماینده مشهد عملکرد قابل قبولی در لیگ امسال داشته باشد.

احسان سرفرازی | به گزارش شهرآرانیوز، شاگردان حامد صمدی که فرصت چندانی تا شروع لیگ برتر ندارند، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز دورهم جمع شدند تا در حضور رئیس هیئت والیبال استان و مالکان این باشگاه برای آغاز لیگ برتر استارت بزنند. براساس توافقات صورت گرفته ادامه تمرینات این تیم از هفته آینده در استادیوم مهران دنبال خواهد شد.

صمدی: بازیکنان خوبی داریم و از شرایط راضی هستم

حامد صمدی امسال یک مربی جوان و البته صاحب نام در عرصه ملی را در کنار خودش دارد. نوید مشجری آنالیزور سابق تیم ملی امسال در کسوت مربی گری ظاهر شده و در شهر خودش می‌خواهد گام‌های اولیه این کار را بردارد. صمدی البته از وضعیت این روز‌های تیمش چندان هم ناراضی نیست و در این باره می‌گوید: درست است که دیر کارمان را شروع کردیم، اما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و به ادامه راه هم امیدوار هستیم. البته از شرایط سختی که پیش رو داریم غافل نیستیم و کارمان در همان ۲ هفته اول بسیار سخت است. اول باید به گرگان و سپس به رامسر برویم که دو بازی بیرون از خانه مطمئنه فشار زیادی به بازیکنان وارد خواهد کرد. وی در ادامه افزود: با صحبت‌هایی که با مالکان این باشگاه داشتیم، اول از همه به دنبال حفظ سهمیه هستیم و بعد از آن به رده‌های بالای جدول هم نگاه می‌اندازیم. صمدی در پایان به بحث جذب بازیکن جدید هم اشاره کرد و گفت: ترکیب بدی نداریم، اما با این اوصاف به دنبال جذب ۲ بازیکن دیگر هستیم تا بدون مشکل در لیگ حاضر باشیم.

قوچان نژاد: سالن مهران را برای میزبانی مسابقات آماده کرده ایم

رئیس هیئت فوتبال استان هم در حاشیه این تمرین گفت: کار سختی برای جذب این سهمیه داشتیم که شکر خدا بالاخره عملی شد و حالا مشهد در لیگ برتر والیبال ایران نماینده دارد که این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم. مدیران نیان الکترونیک شکر خدا با اولویت اخلاق پای به این عرصه گذاشته اند و ماهم امیدواریم بتوانیم در این راه حمایت‌های لازم را داشته باشیم تا یک بار دیگر چراغ والیبال را در شهرمان روشن کنیم. جبار قوچان نژاد درخصوص وضعیت سالن مهران مشهد هم گفت: تمهیدات لازم را برای برگزاری مسابقات اندیشیده ایم و شرایط را بگونه‌ای پیش برده ایم که حالا این سالن تاحدودی استاندارد‌های لازم را کسب کرده است. باید قبول کنیم که این سالن قدیمی تنها مجموعه با کفپوش استاندارد والیبال در شهر است و ما هم تا حدودی آن را بازسازی کردیم.

چمنیان: با تفکر فعالیت دراز مدت وارد ورزش شده ایم

مدیرعامل شرکت نیان‌الکترونیک هم که در اواخر تمرین به جمع بازیکنان این تیم اضافه شده بود، گفت: با یک تفکر دراز مدت و با هدف انجام یک فعالیت اجتماعی و اعتلای نام ورزش مشهد پا به این راه گذاشتیم و امیدوارم در ادامه هم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. ان شاالله بتوانیم با یک نگاه حرفه‌ای به این موضوع، سیستم پایداری را بچینیم که خودش روی پای خودش بایستد. چمنیان همچنین گفت: ما یک شرکت دانش بنیان هستیم و پیش از این هم در سطح حرفه‌ای تجربه فعالیت نداشتیم، اما امیدواریم با حمایت‌هایی که از سوی مسئولین صورت می‌گیرد نتایج خوبی را کسب کنیم.

مصطفی وند: امیدوارم روز‌های خوب والیبال مشهد برگردد

سعید مصطفی وند بازیکن باتجربه والیبال ایران که سابقه بازی در تیم ملی را هم در کارنامه دارد، امسال یکی از ستاره‌های تیم نیان الکترونیک محسوب می‌شود. مصطفی وند بعد از پایان تمرین این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بسیار خوشحالم که یک بار دیگر به شهر مشهد برگشته ام و امیدوارم بتوانم خاطرات خوب گذشته را یک بار دیگر زنده کنم. البته کار سختی در ادامه راه داریم و خیلی دیر دور هم جمع شده ایم، اما مطمئنم با عملکرد کادرفنی. بازیکنان یک بار دیگر می‌توانیم در رتبه‌های بالای لیگ قرار بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->