گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عملکرد تیم ملی والیبال در قهرمانی جهان راضی کننده نبود!

  • کد خبر: ۱۲۴۶۶۳
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
عملکرد تیم ملی والیبال در قهرمانی جهان راضی کننده نبود!
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان مغلوب برزیل پرافتخارترین تیم جهان شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ دو تیم ایران و برزیل به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات واگذار کردند و از دور رقابت‌ها حذف شدند.
واقعیت این است که تیم ملی والیبال مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان خوب نبود، چه در ارائه نوع و مدل بازی و چه در کسب نتیجه مورد نظری که توقع همگانی و حتی فدراسیون و مربیان بوده است.
بگذریم از اینکه مدل برگزاری بازی‌ها هم (جای ایراد و جای سوال داشت) که صد البته شامل همه تیم‌ها می‌شد، نه فقط ایران.
قطعا با این مدل بازی که تیم ما انجام داد، در مقابل هر تیم دیگری غیر از برزیل نیز محکوم به شکست بودیم و حتی در بازی‌های قبلی مان، هم نشان دادیم با روز‌های خوب تیمی مان در لیگ ملت‌ها، فاصله داریم.
برخلاف تصور همگانی که اگر هلند را می‌بردیم در مواجهه با اوکراین شانس بیشتری برای صعود داشتیم، به نظر می‌آید خوب شد در مرحله حذفی به اوکراین در حال جنگ نخوردیم، که آن وقت درد آن باخت، بسیار غیر قابل تحمل‌تر، از شکست دیشب برابر برزیل بود!
لااقل برزیل کنونی با وجود غیت تعدادی از ستارگان بزرگ و جوانان جایگزین برای خود اسم و رسم و جایگاه ممتازی و ابهتی در والیبال دنیا دارد که که پذیرش باخت را کمی در اذهان آسان می‌سازد.
اما نکته اصلی و پایانی که باید حتما در دستور کار فدراسیون والیبال و کادرفنی تیم ملی قرار گیرد، بررسی جزئیات اتفاقات رخ داده در حد فاصل یک ماهه بین لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان است که واقعا چه بر سر این تیم آمد و کجای کارش عیب داشت؟ که آن تیم شجاع و جنگنده و متهور و سرنترس، به رغم تقویت نفری در پست‌های مختلف و تدارکات بهتر و قوی‌تر در قیاس با لیگ ملت‌ها، اینچنین بدل به تیمی بی اشتها، محتاط و محافظه کار و تا حدودی کم روحیه در مسابقات جهانی شده است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->