حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

از لغو لیگ انگلیس همه خوش‌حال شدند، به‌جز لسترسیتی

  • کد خبر: ۱۲۵۱۰۶
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
از لغو لیگ انگلیس همه خوش‌حال شدند، به‌جز لسترسیتی
مرگ ملکه انگلستان و تعویق مسابقات به سود و ضرر چه تیم‌هایی شد؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیگ‌برتر انگلیس با تعلیق بازی‌های هفته هفتم، برنامه‌ریزی تیم‌ها را تغییر داد. تعلیق مسابقات هفته هفتم لیگ‌برتر انگلیس، موجب می‌شود برخی تیم‌ها فرصت بهره‌بردن از شرایط را از دست بدهند و برخی دیگر فرصت بازیابی فرم مطلوبشان را پیدا کنند. این تصمیم که تصمیمی غیر‌فوتبالی تلقی می‌شود، پیامد‌های فوتبالی در‌پی خواهد داشت و چه‌بسا در پایان فصل و در کشاکش تلاش تیم‌ها برای جبران فاصله یک امتیازی و رسیدن به دستاورد‌هایی مانند قهرمانی، کسب سهمیه یا باقی ماندن در لیگ ایفای‌نقش کند.

تعلیق؛ شمشیر دولبه برای چلسی

شاید دو روز پس از تصدی پست سرمربیگری چلسی، نشستن روی نیمکت تیمی که بودجه بسته‌شدنش بیش از همه ارقامی باشد که هر سرمربی در دوران کارش از نزدیک برای خرید یا فروش بازیکنانش دیده است، کار آسانی نباشد. در صورت برگزاری لیگ‌برتر مطابق برنامه از‌پیش‌تعیین‌شده، پاتر مجبور بود پس از فقط دو روز کار با شاگردانش هدایت این بازیکنان را به‌عهده بگیرد.

بی‌گمان کار برای پاتر آسان نبود؛ اما اکنون و با تعلیق مسابقات، او فرصت دارد یک هفته کامل برای هماهنگی با ترکیب پر‌ستاره باشگاهش کار کند و با آمادگی ذهنی بیشتری اولین تجربه هدایت آبی‌های لندن را پشت‌سر بگذارد. با‌وجود‌این، این فقط یک‌سوی ماجراست و سرمربی جدید شیر‌های لندنی با برنامه جدید مجبور است در اولین مسابقه‌اش به‌جای رویارویی با فولام، چلسی را برای رویارویی با لیورپول و یورگن کلوپ آماده کند. در‌واقع تعلیق مسابقات برای چلسی یک شمشیر دو‌لبه است که باید منتظر بود و دید پاتر از این تیغ دو‌لبه چگونه استفاده می‌کند.

من‌سیتی-تاتنهام؛ نبرد مدعیان بدون باخت

تنها‌تیم‌های بدون باخت لیگ‌برتر انگلیس قرار بود در هفتمین هفته این رقابت‌ها برای خط‌زدن عدد صفر از جلو تعداد باخت‌های یکدیگر تلاش کنند. با به‌تعویق‌افتادن این مسابقه یکی از نبرد‌های قهرمانی لیگ به تعویق افتاد و هر دو تیم بار دیگر فرصت دارند به ادامه روند بدون شکست خود امید بیشتری داشته باشند.

فرصت بازسازی برای منچستر و رونالدو

منچستری‌ها که باوجود فرم خوب در لیگ‌برتر انگلیس و چهار پیروزی پیاپی، در لیگ اروپا نمایشی دل‌سرد‌کننده داشتند، قرار بود این هفته مقابل کریستال‌پالاسی قرار بگیرند که در سال‌های گذشته کم برایشان مشکل درست نکرده بود. همچنین رونالدو که وضع جسمانی جالبی ندارد، اکنون بدون فشار بودن یا نبودن در یک مسابقه، می‌تواند به بهبود وضعیتش بپردازد. در‌حقیقت ممکن بود مسابقه با پالاس سرسخت و پیچیده، ترمز شیاطین را در برد‌های پی‌درپی بکشد؛ اما این اتفاق نیفتاد تا آن‌ها با فرصتی بیشتر بتوانند برای رویارویی با لیدز آماده شوند.

لیورپول؛ یک بازی کمتر بدون تیاگو

کلوپ و شاگردانش که به‌شدت از غیبت هافبک بازی‌سازشان رنج می‌برند، شاید از تعلیق مسابقات لیگ به‌مدت یک هفته استقبال کنند؛ چرا‌که آن‌ها با‌این‌حساب یک بازی کمتر را بدون تیاگو آلکانترا تجربه خواهند کرد. ضعف اخیر قرمز‌های آنفیلد صرفا در غیبت تیاگو خلاصه نمی‌شود؛ اما این بازیکن توانایی پوشش ضعف‌های دیگر تیمش را هم به اثبات رسانده است و در‌مجموع و باتوجه‌به شرایط روحی بعد از باخت سنگین مقابل ناپولی، شاید بتوان گفت تعطیلی یک‌هفته‌ای مسابقات لیگ برای کلوپ و تیمش بد هم نشد. این نکته البته نباید فراموش شود که اگر بازی‌های این هفته برگزار می‌شد، لیورپول باید از سد ولورهمپتون می‌گذشت؛ اما اکنون این تیم رقیبی به بزرگی چلسی را با یک سرمربی جدید پیش‌روی خود می‌بیند؛ سرمربی‌ای که انگیزه زیادی برای بردن اولین مسابقه‌اش روی نیمکت آبی‌ها دارد.

لسترسیتی؛ اوضاع بدتر شد

تیم تیره‌بخت برندان راجرز که بدون برد هفته‌ها را در قعر جدول لیگ انگلیس سپری می‌کند، شاید امید زیادی به شکست‌دادن دیگر‌تیم ناآماده لیگ با هدایت استیون جرارد داشت. لسترسیتی قرار بود در مقابل استون‌ویلا پیروزی در مسابقات را تمرین کند؛ اما اکنون این تمرین به یک نبرد بزرگ در مصاف با تیم با‌کیفیت تاتنهام و مرد سرسخت آن‌ها روی نیمکت بدل شده است. تعطیلی لیگ اگر برای هر تیمی در انگلیس، هم‌زمان پیامد‌های منفی و مثبت داشته باشد، برای لستر فقط بد‌بیاری و سخت‌تر‌شدن اوضاع را به‌همراه می‌آورد و ممکن است نوار بازی‌های بدون برد آن‌ها را به یک رکورد منفی نزدیک و نزدیک‌تر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->