نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

چالش جذاب تنهاخ در منچستریونایتد

  • کد خبر: ۱۲۴۰۹۹
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
چالش جذاب تنهاخ در منچستریونایتد
امشب آرسنال صدرنشین به میهمانی شیاطین احیاشده می‌رود.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های هفته ششم امروز با برگزاری دیدار‌های برایتون- لسترسیتی و یونایتد- آرسنال به پایان می‌رسد. در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی لیگ جزیره در هفته ششم، دو تیم منچستریونایتد و آرسنال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه اولدترافورد رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

منچستریونایتد در پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ جزیره با ۹‌امتیاز از پنج بازی در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و آرسنال نیز پس از مدت‌ها به‌تنهایی بر صدر جدول تکیه زده و با کسب پانزده‌امتیاز از پنج بازی، در جدول بالاتر از منچسترسیتی و تاتنهام قرار دارد. آرسنال درحالی میهمان منچستر‌یونایتد خواهد بود که در هفته پنجم با نتیجه ۲ بر ۱ از سد استون‌ویلا گذشت و توانست جایگاهش را در صدر جدول مستحکم‌تر کند. حالا آرسنال چشم به ادامه روند موفقیت‌آمیزش دارد و در بازی امروز نیز تلاش خواهد کرد با کسب امتیاز حداکثری از اولدترافورد خارج شود.

در آن سوی میدان، منچستر‌یونایتدی قرار دارد که تا هفته دو‌م، یکی از ضعیف‌ترین عملکرد‌های تاریخش را ثبت کرد و با دو شکست متوالی بر قعر جدول تکیه زد؛ اما شاگردان تنهاخ با پیروزی بر رقیب دیرینه‌شان یعنی لیورپول، از هفته سوم به بعد جان گرفتند و موفق شدند سه پیروزی پشت‌سرهم کسب کنند. تنهاخ که به گفته خودش بعد از باخت سنگین ۴ بر ۰ مقابل برنتفورد از مشکل تیمش مطلع شده و به‌خوبی آن را رفع کرده است، در بازی امروز مقابل شاگردان آرتتا قرار می‌گیرد و درصدد آن است تا با حمایت هوادارانشان در ورزشگاه خانگی، مانع روند خوب آرسنال شوند. شایطین سرخ که در فصل نقل‌وانتقالاتی اخیر، حسابی خبرساز شد و با دست‌به‌جیب‌شدن، بازیکنان نامداری را به خدمت گرفت، با عملکرد خوبش در سه بازی گذشته، هوادارانش را به روز‌های خوب و کسب جام بعد از سال ها، امیدوار کرده است.

تنهاخ: بی‌صبرانه منتظر بازی با آرسنال هستم

اریک تنهاخ، سرمربی منچستریونایتد، بی‌تاب بازی برابر آرسنال است. تنهاخ در نشست خبری این بازی گفت: فکر می‌کنم ساختار تیم در حال شکل‌گرفتن است و من در تیم نشانه‌های پیشرفت را می‌بینم. آرسنال تیم بسیار خوب و سرسختی است و شروع فوق‌العاده‌ای نیز داشته است. برابر تیمی قرار می‌گیریم که بازیکنانش چند سال است کنار هم بازی می‌کنند. میکل آرتتا نیز فلسفه مربیگری خاص خودش را دارد و این در بازی‌های آرسنال مشخص است. بازی برابر آرسنال یک چالش سخت برای ما خواهد بود و بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم. وضعیت لوک شاو و آرون وان بیساکا نامشخص است؛ اما غیبت آنتونی مارسیال را می‌توان قطعی دانست.

آرتتا: عملکرد باشگاه در نقل‌وانتقالات فوق‌العاده بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد از مدیران باشگاه قدردانی کرد و گفت از فعالیت توپچی‌ها در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی راضی است. آرسنال با هدایت میکل آرتتا فصل جدید لیگ برتر را عالی آغاز کرده و با پنج پیروزی در پنج هفته اول فصل یکی از مدعیان زودهنگام قهرمانی است. میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: هم کاپیتان و هم دروازه‌بان ما تحت بررسی پزشکی هستند و فردا (امروز) نتیجه قطعی مشخص خواهد شد. متأسفانه اولکساندر همچنان نمی‌تواند با تیم تمرین کند. تیم ما هنوز خیلی کار دارد. باشگاه امسال تابستان فوق‌العاده کار کرد و بازیکنانی را که ما می‌خواستیم، به خدمت گرفت.

دروازه‌بان‌ها مانع رویش گل در دربی مرسی ساید

دیروز و در اولین دیدار هفته ششم این رقابت‌ها، شهرآورد مرسی‌ساید بین تیم‌های اورتون و لیورپول برگزار شد و در روزی که دروازه‌بانان دو تیم بار‌ها مانع فروپاشی دروازه خودی شدند، با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت. این دیدار مهیج درحالی مساوی شد که در نیمه اول سه‌بار تیر دروازه مانع به‌گل‌رسیدن دو تیم شد. در نیمه نخست شهرآورد مرسی‌ساید بین اورتون و لیورپول در ورزشگاه گودیسون‌پارک، هر دو تیم شانس‌هایی برای گل‌زنی داشتند که با بدشانسی از دست رفت.

در ۴۵‌دقیقه اول، سه‌بار شاهد برخورد توپ به تیر دروازه‌ها بودیم که سهم اورتون یکی و سهم لیورپول دو توپ بود. در اواخر نیمه دوم این دیدار نیز شوت محمد صلاح به تیر برخورد کرد تا تیر دروازه برای سومین‌بار قرمز‌ها را از رسیدن به گل محروم کند. شاگردان کلوپ با این تساوی شش‌امتیازی و تافی‌ها نیز با کسب یک‌امتیاز، چهارامتیازی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->