کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

چلسی امیدوار به جادوی پاتر

  • کد خبر: ۱۲۴۹۲۵
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
چلسی امیدوار به جادوی پاتر
سرمربی ۴۸ ساله برایتون، نفر اول استمفوردبریج شد

به گزارش شهرآرانیوز؛ گراهام پاتر، سرمربی چهل‌وهفت‌ساله برایتون، با عقد قراردادی بلندمدت هدایت چلسی را بر‌عهده گرفت. با اعلام باشگاه چلسی، گراهام پاتر که در تیم برایتون انگلیس عملکرد درخشانی از خود برجا گذاشت و با سیزده امتیاز از شش بازی، بالاتر از تیم‌های مطرحی مانند من‌یونایتد، چلسی و لیورپول قرار گرفت، با عقد قراردادی پنج‌ساله تا تابستان‌۲۰۲۷ هدایت آبی‌های لندن را بر‌عهده گرفت و جانشین توماس توخل شد. همچنین دستیار، یکی از مربیان و مربی دروازه‌بان‌های برایتون همراه با گراهام پاتر به کادرفنی چلسی اضافه شدند. این سرمربی انگلیسی سابقه هدایت تیم‌های سوانزی و برایتون را دارد.

شرایط خاص پاتر در چلسی؛ سرمربی محبوب مدیران

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند گراهام پاتر در چلسی نقشی فراتر از یک سرمربی خواهد داشت و برای مثال به تاد بولی برای استخدام یک مدیر ورزشی جدید کمک خواهد کرد. چلسی بعد از اخراج غیرمنتظره توماس توخل، رسما اعلام کرد گراهام پاتر، سرمربی سابق برایتون، را به‌عنوان سرمربی جدید چلسی به خدمت گرفته است.

اما رسانه‌ها می‌گویند پاتر که با قراردادی پنجاه‌میلیون‌پوندی راهی استمفوردبریج شده است، نقشی فراتر از یک سرمربی خواهد داشت و این درخواستی است که تاد بولی، مالک چلسی، از او داشته است. اولین نقش گراهام پاتر در مدیریت باشگاه قرار است کمک به مالک برای پیدا‌کردن و استخدام یک مدیر ورزشی باشد. تاد بولی و بهداد اقبالی به‌عنوان مالکان جدید باشگاه، قصد دارند با استخدام یک مدیر ورزشی جدید تغییراتی ساختاری در چلسی به وجود بیاورند. گفته می‌شود چلسی پیش از شروع جام‌جهانی مدیر ورزشی جدید خود را معرفی خواهد کرد. درحالی از گراهام پاتر خواسته شده است برای پیدا‌کردن مدیر مدنظرش به مدیران چلسی پیشنهاد بدهد که چنین‌درخواستی از توماس توخل نشده بود.

دستمزد ۶۰‌میلیون پوندی گراهام!

مت لاو، خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی، جزئیاتی از قرارداد این مربی با آبی‌پوشان لندنی منتشر کرده است. به‌گزارش مت لاو از تلگراف، پاتر قراردادی به‌ارزش ۶۰‌میلیون پوند با چلسی امضا کرده است. او با قراردادی پنج‌ساله با دستمزد ۱۲‌میلیون پوند در سال، هدایت چلسی را بر‌عهده گرفته است. این یکی از طولانی‌ترین قرارداد‌های تاریخ چلسی با یک مربی به حساب می‌آید. در‌صورتی‌که پاتر تا پایان قراردادش در این باشگاه ماندگار شود، ۶۰‌میلیون پوند درآمد خواهد داشت.

پاتر برای چلسی، دو‌برابر اوبامیانگ به برایتون داد!

بعد از رسمی‌شدن انتخاب گراهام پاتر به‌عنوان سرمربی جدید چلسی، نکته جالب توجه این است که چلسی برای پاتر دو‌برابر مبلغی که برای جذب اوبامیانگ خرج کرده بود، هزینه کرده است. چلسی برای راضی‌کردن برایتون و کسب اجازه برای به‌خدمت‌گرفتن گراهام پاتر و دستیارانش، مبلغ ۲۱‌میلیون پوند پرداخته است. این در‌حالی است که در روز آخر نقل‌و‌انتقالات تابستانی، آبی‌های لندن ۱۰.۳‌میلیون پوند به بارسلونا پرداختند تا پی‌یر امریک اوبامیانگ را به لندن منتقل کنند.

تاد بولی: پاتر گزینه مناسبی برای جانشینی توخل است

مالک باشگاه چلسی از انتصاب سرمربی جدید برای تیمش صحبت کرده است. تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در مصاحبه‌ای راجع به انتصاب پاتر گفته است: از حضور پاتر در چلسی هیجان‌زده‌ایم. او یک سرمربی نوآور و ثابت‌شده در فوتبال انگلیس است و با چشم‌انداز‌های باشگاه ما هم‌خوانی دارد. نه‌تن‌ها توانایی‌های او در داخل زمین، بلکه ویژگی‌های شخصیتی‌اش در خارج از زمین باعث موفقیت باشگاه ما خواهد شد. پاتر در باشگاه قبلی‌اش اثری شگفت‌انگیز به‌جا گذاشت و مشتاقیم تا شاهد عملکرد و تأثیر او روی چلسی باشیم. از او و کادرش حمایت خواهیم کرد تا در ماه‌ها و سال‌های آینده، به اوج برسیم و از استعداد موجود نهایت استفاده را ببریم.

اقبالی: گراهام ما را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده است

بهداد اقبالی، عضو ایرانی گروه مالکان چلسی، نیز درباره سرمربی جدید باشگاه گفته است: گراهام در دنیای فوتبال یک مبتکر است که در زمین چمن برنده می‌شود و در بیرون از زمین هم یک رهبر واقعی است. او با ایده‌هایش و با رویکردی که به فوتبال دارد، ما را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده است و از اینکه با او همکار شده‌ایم، واقعا خوش‌حالیم. با گراهام ما تیمی برنده خواهیم ساخت که نماد فرهنگ همکاری، ابتکار، کار گروهی، پرورش بازیکن و تعهد به برتری و پیشرو‌بودن خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->