آدم ربایی میلیاردی در تهران و رها کردن گروگان در مازندران دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور و عامل شهادت دو پلیس ۲ کشته و مصدوم در تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در شهرستان فیروزه (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد بنز ‌ده‌تن و یک دستگاه سواری ۲۰۶ حادثه آفرید (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعرض راننده شیطان‌صفت به دختر جوان فرار دختر نوجوان با مرد سابقه‌دار الزام به استفاده از سامانه تعیین اجاره بها در مشهد | ۱۷ مشاور املاک متخلف پلمب شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هگمتانه» ثبت جهانی شد (۶ مرداد ۱۴۰۳) فردا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد کاسبی با تب دنگی! وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود؟ چگونه از گرمازدگی پیشگیری کنیم؟ اقدامات اورژانسی در زمان گرمازدگی کدام است؟ هواشناسی هشدار داد؛ تشدید رگبار و رعدوبرق در ۱۳ استان و احتمال وقوع سیلاب در هفته جاری (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی خراسان‌رضوی در روز یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) حکم اعدام پرستار قلابی به زودی اجرا می‌شود ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تمدید شد + جزئیات نتایج آزمون سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳) آزار و اذیت شیطانی زن جوان در پوشش مسافرکشی در پایتخت (۶ مرداد ۱۴۰۳) اثرات مواجهه طولانی با پرتو‌های فرابنفش | بین ساعات ۱۰ تا ۱۶، کمتر درمعرض نور خورشید قرار بگیرید
سرخط خبرها
در ایام ولادت حضرت زینب (س)؛

۲۳ کاروان هوایی به عتبات اعزام می‌شوند

  • کد خبر: ۱۲۵۹۰
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
۲۳ کاروان هوایی به عتبات اعزام می‌شوند
با توجه به اینکه تمامی اعزام‌های زائران عتبات به صورت هوایی صورت می‌گیرد، در ایام ولادت حضرت زینب (س) ۲۳ کاروان زیارتی از سوی سازمان حج و زیارت به اعتاب مقدسه عراق مشرف می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، پنجم جمادی‌الاول مصادف با ۱۱ دی‌ماه ولادت حضرت زینب (س) است و بسیاری از عاشقان حسینی علاقه‌مند به حضور در کربلا و زیارت حرم امام حسین (ع) هستند.

بر همین اساس، نام‌نویسی سفر به عتبات نیز از سوی سازمان حج و زیارت برای ایام ولادت حضرت زینب (س) آغاز شده است و زائران می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی برای حضور در عتبات در این ایام باشکوه اقدام کنند.

البته همانطور که علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت عنوان کرده است، سفر به عتبات به صورت محدود و تنها هوایی صورت می‌گیرد. به طوری که برای ایام ولادت حضرت زینب (س) تعداد محدودی کاروان در نظر گرفته شده، تا جایی که برای ۵ دی ماه تنها ۵ کاروان پیش‌بینی شده است که این کاروان‌ها نیز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران عازم نجف اشرف خواهند شد.

همچنین برای ۹ دی ماه نیز ۱۰ کاروان هوایی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، قم و کرمان پیش‌بینی شده که این کاروان‌ها در شب میلاد حضرت زینب (س) در اعتاب مقدسه عراق حضور خواهند یافت.

در روز ولادت حضرت زینب (س) نیز ۸ کاروان از کشورمان به عتبات مشرف می‌شوند. هزینه سفر هوایی به عتبات در این ایام بین ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

علاوه بر کاروان‌های هوایی، با وجود بسته بودن مرز‌ها و نداشتن اعزام زمینی کاروان‌های عتبات، سازمان حج و زیارت از علاقه‌مندان به سفر زمینی به عتبات در ایام ولادت حضرت زینب (س) نیز ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

به طوری که ۲۱ کاروان از ۷ تا ۱۰ دی‌ماه از شهر‌های مختلف کشور پیش‌بینی شده که هزینه این سفر نیز با توجه به شهر اعزامی از یک میلیون و ۸۰۰ تومان تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان متغیر است. این کاروان‌ها در صورت باز شدن مرز مهران و نظر مساعد سازمان حج و زیارت به عتبات اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس، کاروان‌های زیارتی عتبات به مدت ۷ شب در شهر‌های زیارتی عراق حضور دارند، به طوری که ۳ شب در نجف، ۳ شب در کربلا، یک شب در کاظمین اسکان می‌یابند و زیارت دوره حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا نیز برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->