اسکان ۱۱۰ هزار زائر پیاده امام رضا(ع) در مشهد فراهم شد

  • کد خبر: ۱۲۵۹۳۳
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
اسکان ۱۱۰ هزار زائر پیاده امام رضا(ع) در مشهد فراهم شد
سخنگوی جمعیت زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: تاکنون زمینه اسکان ۱۱۰ هزار زائر پیاده امام رضا(ع) ویژه دهه آخر صفر در مشهد مقدس توسط این جمعیت و با کمک خیران و سایر نهادها فراهم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین رضایی افزود: از این تعداد تاکنون ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر برای حضور در پیاده‌روی دهه آخر صفر قطعی شده است، افزون بر این ۱۵ هزار هیات جواد الائمه و ۶ هزار نفر از زائران انفرادی نیز در نوبت ارسال مدارک و دریافت تایید نهایی مدارکشان برای ثبت‌نام هستند.

وی اظهار داشت: همه زائران پیاده دهه آخر صفر می توانند از بیمه بهره‌مند شوند، کافی است هر زائر با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار ریال و ثبت‌نام در تارنمای زائرین ۸ به آدرس www.zaerin۸.com ثبت‌نام کنند و تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

وی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با بیمه مرکزی و از طریق یکی از شرکت‌های بیمه ای معتبر تمام زائران پیاده از مبدا تا مبدا بیمه می‌شوند، این بیمه تا سه روز بعد از ماه صفر معتبر است.

سخنگوی زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: دارندگان این بیمه در صورت بروز حادثه از خدمات بیمه‌ای پزشکی تا ۲۰۰ میلیون ریال و دیه کامل ۶ میلیارد ریالی برخوردار خواهند شد، اطلاعات تکمیلی بیمه زائران پیاده در تارنمای زائران ۸ بارگذاری شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->