نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

عملکرد درخشان دختر ورزشکار خراسان رضوی در ۳ رشته ورزشی

  • کد خبر: ۱۲۶۲۴۷
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
عملکرد درخشان دختر ورزشکار خراسان رضوی در ۳ رشته ورزشی
یک دختر ورزشکار مشهدی موفق شده در سه رشته مختلف به عناوین ارزنده‌ای دست یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، ریحانه کریمی، وزنه‌بردار خراسان رضوی، در مسابقات وزنه برداری نوجوانان دختر ایران که با حضور ۸۰ شرکت کننده از ۲۳ استان در لرستان برگزار شد، در دسته ۵۹ کیلوگرم توانست با مهار وزنه‌های ۷۱ کیلوگرم در تک‌ضرب، ۹۰ کیلوگرم در دوضرب و در مجموع ۱۶۰ کیلوگرم به سه مدال طلا برسد.

در این رقابت‌ها ۶ نماینده خراسان رضوی ۱۱ مدال طلا و چهار نقره کسب کردند، اما نکته جالب توجه در خصوص کریمی این بود که وی تنها ۶ ماه است که وزنه‌برداری را آغاز کرده است.

قهرمان جودو، رکورددار فیتنس‌چلنج!

ریحانه کریمی اظهار کرد: متولد آذر ۱۳۸۴ هستم و حدود سه سال است که به صورت حرفه‌ای فعالیت ورزشی دارم. چهار سال پیش جودو را آغاز کردم؛ حدود سه سال است که آن را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم و توانستم با کسب عنوان قهرمانی در کشور به تیم ملی جودو هم دعوت شوم و اکنون عضو تیم ملی جودو هستم.

وی با اشاره به ورزش‌هایی که به جز جودو آغاز نموده، افزود: همچنین از هشت ماه گذشته به کمک مربی‌ام، تکتم بیدل، بدنسازی را آغاز کردم و در ۲ رشته فیتنس‌چلنج و پاورلیفتینگ قهرمان استان شدم. بالاترین رکورد فیتنس‌چلنج کشور را هم در اختیار دارم. خسروی هم از مربیان من در رشته بدنسازی بود.

کریمی با اشاره به انگیزه خود برای ورود به ورزش وزنه‌برداری عنوان کرد: رشته تحصیلی من تربیت بدنی است و زمانی که غزاله حسینی توانست در وزنه‌برداری مدال جهانی کسب کند، رکوردگیری‌های او را بررسی کردم و با توجه به این که از ۲ ماه پیش از آن بدنسازی را شروع کرده بودم، وزنه‌برداری را هم آغاز کردم. ۶ ماه است که به کمک مربی خودم، مینا عصفوری، وزنه‌برداری را در کنار جودو و بدنسازی دنبال می‌کنم.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور به میزبانی خرم‌آباد گفت: این اولین دوره‌ای بود که مسابقات قهرمانی نوجوانان در کشور برگزار می‌شد و اگرچه مسابقات سطح خوبی داشت، اما همچنان جای پیشرفت دارد و می‌تواند بهتر شود.

کریمی با اشاره به چالش‌ها و مشکلات خود به عنوان یک ورزشکار اظهار کرد: تمام هزینه‌های ورزشم توسط خانواده تامین می‌شود و از سوی هیچ نهاد و ارگانی حمایت نمی‌شوم. از هیات جودو هم گله دارم، چون زمانی که در انتخابی تیم ملی بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شدم و مدعی وزن ۵۷ کیلو جهت شرکت در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی بودم، هیچگونه توجهی به درخواست من نشد.

وی تصریح کرد: فقط به فکر کسب مدال طلای المپیک هستم. می‌خواهم اولین کسی باشم که در ۲ رشته المپیک به طلا رسیده است.

کریمی در خصوص برنامه‌هایش برای ورزش در آینده خاطرنشان کرد: هر سه رشته ورزشی جودو، بدنسازی و وزنه‌برداری را کماکان دنبال خواهم کرد، اما تمرکز اصلی‌ام روی جودو و وزنه‌برداری است تا بتوانم به طلای المپیک در این ۲ رشته برسم.



منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->