حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کامیابی رضا عنایتی، شکست رضا صاحبی

  • کد خبر: ۱۶۶۴۱
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
کامیابی رضا عنایتی، شکست رضا صاحبی
یک مساوی و یک باخت حاصل کار مربیان مشهدی در لیگ دسته اول فوتبال
هفته بیست‌ودوم لیگ دسته‌اول فوتبال کشور، جام آزادگان، درحالی روز گذشته برگزار شد که ۲ سرمربی مشهدی حاضر در این لیگ نمایشی متفاوت داشتند. رضا عنایتی و رضا صاحبی که روزگاری نه‌چندان‌دور آقای گل ایران بوده‌اند و سال‌ها یکی برای ابومسلم و دیگری برای پیام گل زنی کرده‌اند، دیروز روی نیمکت تیم‌هایشان نتایج متفاوتی گرفتند.۲ رضای فوتبال مشهد یکی به یک تساوی دیگر و دیگری به باختی محتوم رضایت دادند. عنایتی که سکان‌دار تیم سرخپوشان پاکدشت است، البته از تساوی برابر تیم صدرنشین مس رفسنجان، آن‌هم در خانه حریف، چندان ناراضی نبود، ولی رضا صاحبی در اولین تجربه خود روی نیمکت تیم شهرداری تبریز باخت. او برای نگه‌داشتن این تیم تبریزی کار بسیار سختی دارد و با توجه به اینکه آن‌ها فقط ۱۰ امتیاز تااینجای‌فصل کسب کرده‌اند! باید معجزه کند تا شهرداری سقوط نکند. باید دید در روز‌هایی که ۲ سرمربی مشهدی در لیگ برتر (سرآسیایی و مهاجری) حال‌وروز متفاوتی دارند، ۲ سر مربی مشهدی لیگ دسته‌اول کشور هم می‌توانند پرچم مشهد را در دومین سطح فوتبال ایران بالا ببرند یا خیر؛ جایی که حضور فوتبال مشهد در آن به‌شدت خالی است.

تیم عنایتی، صدرنشین را متوقف کرد
تیم فوتبال سرخپوشان در ادامه روند روبه‌رشد خود در هفته بیست‌ودوم لیگ دسته‌اول فوتبال در کرمان به‌مصاف مس این شهر رفت. در این بازی ۲ تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و نتوانستند دروازه هم را باز کنند؛ اما در نیمه دوم این مس رفسنجان بود که بازی را تهاجمی‌تر آغاز کرد، در دقیقه ۶۵ بازی مهرداد آوخ توانست این تیم را از حریف پیش بیندازد تا صدرنشین لیگ‌یک به کسب ۳ امتیاز بازی امیدوار شود. اما بعد از به‌ثمر‌رسیدن گل، این سرخپوشان بودند که بر بازی مسلط شدند و حملات خود را آغاز کردند، در دقیقه ۸۰ بازی سینا اسدبیگی موفق شد دروازه مس رفسنجان را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه، حملات ۲ تیم نتیجه نداد تا درنهایت بازی با نتیجه تساوی یک‌بر‌یک به پایان رسید. تیم فوتبال سرخپوشان در ۵ بازی که رضا عنایتی را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت دارد، ۴ مساوی و یک پیروزی به دست آورده و تاکنون شکستی را تجربه نکرده است. رضا عنایتی بعد از تساوی یک‌بر‌یک برابر صدرنشین لیگ‌یک گفت: این پنجمین بازی است که ما باوجود برتری و بازی‌های فوق‌العاده خوب، در نتیجه‌گیری موفق نیستیم. او ادامه داد: در نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودیم، ولی در نیمه دوم اتفاق‌های داوری ناخواسته طوری شد که ما موفق نشویم و پنالتی صد‌در‌صد ما گرفته نشد. امیدوارم داور‌ها کمی بیشتر دقت کنند، چراکه تیم ما کاملا بر بازی مسلط بود. ما بازی خوبی انجام دادیم، اما تبریک می‌گویم به مس رفسنجان که هواداران بسیار خوب و میهمان‌نوازی دارند و امیدوارم در ادامه راه همچنان در صدر جدول بمانند. همچنین ما هم در ادامه راه تمام تلاشمان را می‌کنیم. سرمربی سرخپوشان درباره شرایط سرخپوشان هم می‌گوید: تیم ما در بازی‌های ابتدایی فصل با تیم‌های بالانشین بازی کرده و فکر می‌کنم در این مدت نتایج قابل‌قبولی گرفته‌ایم. او درباره جدایی نیکبخت‌واحدی از کادر فنی سرخپوشان گفت: آقای نیکبخت دوست بسیار بسیار خوب من است. ایشان بنا به دلایلی که داشتند، جدا شدند و من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

شهرداری با «صاحبی» هم باخت
تیم شهرداری تبریز که رضا صاحبی را به‌عنوان سرمربی از این بازی روی نیمکت می‌دید، بازهم به روند نزولی خود ادامه داد و در یک بازی حساس که می‌توانست تاحدودی فاصله این تیم با سایر قعرنشینان را کمتر کند، با یک گل مغلوب سپیدرود رشت شد تا همچنان شانس اول سقوط باشد. تنهاگل سپیدرودی‌ها در دقیقه ۱۴ و توسط محمد شادکام، مهاجم تازه وارد این تیم، به ثمر رسید و درحالی‌که آن‌ها می‌توانستند با حملاتی که روی دروازه حریف تدارک دیدند، یکی‌دو بار دیگر نیز دروازه شهرداری را فرو بریزند، این اتفاق درنهایت نیفتاد تا نادر دست‌نشان و تیمش با همان یک گل نیمه اول بازی خود را به اتمام برسانند.

تساوی بالانشینان در هفته کم‌گل لیگ
در سایر بازی‌های این هفته، گل‌ریحان البرز برابر رایکا بابل صفر-صفر شد تا شاگردان محمد نصرتی نتوانند فاصله پیش‌آمده با مس رفسنجان را کمتر کنند. فجرسپاسی در شهرآورد شیراز برابر قشقایی قرار گرفت و در پایان ۲ تیم با تساوی بدون گل زمین را ترک کردند. ملوان انزلی هم در یک بازی حساس مقابل خوشه‌طلایی ساوه شکست خورد تا دوباره به منطقه قرمز جدول نزدیک شود. نود ارومیه هم که با توقف بالانشینان، بهترین فرصت را برای نشستن روی سکوی دوم جدول داشت، در خانه خود برابر نیروی زمینی به تساوی بدون گل رسید تا همچنان در رده چهارم جدول باقی بماند. بازی تیم‌های مس کرمان و داماش هم به‌دلیل غیبت داماشی‌ها در شهر کرمان برگزار نشد. همچنین تیم بادران موفق شد تیم آرمان‌گهر را با ۴ گل بدرقه کند تا پرگل‌ترین بازی این هفته را رقم بزند. نکته جالب اینکه بدون درنظر‌گرفتن بازی بادران، در این هفته تنها ۵ گل در ۷ مسابقه به ثمر رسید که میانگین بسیار ضعیفی برای لیگ‌یک محسوب می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->