بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها
سرخط خبرها

بازی‌های زیبا، اما بدون امتیاز

  • کد خبر: ۱۲۷۴۴
  • ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
بازی‌های زیبا، اما بدون امتیاز
مرحله اول لیگ برتر کبدی بانوان کشور با یک پیروزی و ۳ شکست خراسانی‌ها به پایان رسید

مژده رنگیان - تیم کبدی خراسان رضوی در لیگ برتر بانوان کشور که عنوان جوان‌ترین تیم را در اختیار دارد، مرحله اول را با یک پیروزی و ۳ شکست پشت‌سر گذاشت و حالا در فاصله کم باید خود را برای رقابت‌های هفته آینده و مرحله دوم آماده کند.


۱۸ بازی در انتظار هر تیم
مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان کشور از روز شنبه ۳۰ آذرماه آغاز شد و بعد از ۳ روز رقابت، روز گذشته به میزبانی خانه کبدی تهران در مجموعه تختی به‌صورت متمرکز با حضور ۹ تیم ایلام، دانشگاه آزاد تهران، امید جلین، شمال‌شرق تهران، خراسان رضوی، بم، سیستان‌وبلوچستان، شورا و شهرداری قزوین و گیلان پیگیری شد.
سال ۹۶ لیگ برتر کبدی بانوان با استقبال زیاد و حضور ۱۹ تیم برگزار شد، اما سال قبل که سال قهرمانی دختران ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا بود، این تعداد به ۱۰ تیم کاهش پیدا کرد و امسال با کناره‌گیری تیم فارس، تعداد تیم‌های شرکت‌کننده به ۹ تیم رسید و احتمالا سال آینده باید منتظر رقم پایین‌تری باشیم. تیم‌های لیگ‌برتری امسال ۲ بار در طول ۴ مرحله با هم دیدار خواهند کرد و یک تیم تا پایان لیگ ۱۸ بازی برگزار خواهد کرد و تیم‌هایی که در مجموعِ ۴ مرحله بیشترین امتیازات را کسب کنند، عناوین برتر لیگ را از آنِ خود خواهند کرد. مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر هفته آینده طی روز‌های ۱۰ تا ۱۳ دی‌ماه به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

عملکرد دختران خراسانی در مرحله نخست
در فصل جدید لیگ برتر کبدی بانوان تیم‌ها در روز اول مسابقات، دیدار‌های هفته اول و دوم را در ۲ نوبت صبح و عصر و هفته بعدی را در یکشنبه و دوشنبه پشت‌سر گذاشتند. تیم جوان خراسان رضوی در بازی نخست با قرعه استراحت روبه‌رو بود و عصر روز شنبه برابر امید جلین به میدان رفت که ۳۷ بر ۲۹ بازی را به حریف واگذار کرد. دومین روز از مرحله نخست لیگ برتر کبدی بانوان با پیروزی نماینده خراسان همراه بود، به‌طوری‌که تیم خراسان رضوی ۴۵ بر ۱۶ هیئت گیلان را شکست داد. شاگردان افخم، اما رقابت عصر خود را به شکست سنگین ۴۱ بر ۱۳ مقابل تیم سیستان‌وبلوچستان واگذار کردند. آخرین بازی در این مرحله نیز صبح روز دوشنبه برگزار شد که خراسانی‌ها برابر حریف ایلامی خود شکست خوردند. این تیم با حمایت بخش خصوصی با نام زوجاج کلاب در این بازی‌ها حضور دارد.

افخم: بازی‌های قشنگ، اما بدون امتیاز داشتیم
سال قبل تیم خراسان با ۴ بازیکن بزرگ‌سال و کبدی‌کار جوان توانست عملکرد خوبی در لیگ از خود نشان دهد، اما امسال خبری از ترکیب سال قبل نیست، بلکه تیم قهرمان رده جوانان راهی لیگ برتر بزرگ‌سالان شده است و بازیکنان تقریبا نوجوان باید مقابل ملی‌پوشان و بازیکنان باتجربه دیگرتیم‌ها به میدان می‌رفتند.
سمانه افخم، ملی‌پوش سابق مشهدی، تیم خراسان را در این رقابت‌ها هدایت می‌کند؛ تیمی که سال قبل در لیگ جوانان کشور توانست به عنوان قهرمانی دست یابد. پس از پایان این رقابت‌ها، صدایش از فریاد‌های کنار زمین گرفته است و به‌سختی صحبت می‌کند، اما می‌گوید به بازیکنانش افتخار می‌کند که با اختلاف سنی زیاد با دیگربازیکنان تیم‌ها توانستند بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارند. افخم قرار بود خودش نیز در کنار شاگردانش بازی کند، اما در این مرحله به‌دلیل آسیب‌دیدگی حضور نداشت.
او درباره عملکرد تیمش در این مرحله از مسابقات تصریح کرد: همه حریفان ما دست‌کم ۲ بازیکن ملی‌پوش داشتند و بزرگ‌سال هستند، اما تیم ما را بازیکنان نوجوان کمتر از ۱۸ سال تشکیل می‌دهند که بدون‌شک جوان‌ترین تیم لیگ و شایسته عنوان پدیده مسابقات هستند، زیرا همه داوران و مربیان از بازی بچه‌ها بسیار لذت بردند. تیم ما بازی خیلی قشنگی داشت، اما نتوانست به نتیجه مطلوب برسد و متأسفانه ۳ شکست برای ما در این مرحله ثبت شد.
سرمربی تیم خراسان خاطرنشان کرد: هفته آینده در قزوین مرحله دوم لیگ دنبال می‌شود و فرصت زیادی برای تمرین نیست، اما در این مرحله خودم نیز در کنار بچه‌ها به میدان می‌روم. در مرحله اول هم شاید به‌خاطر نبودِ من در زمین از نظر روحی و انگیزه شرایط مناسبی نداشتند. در این مرحله باید پیروزی‌های بیشتری کسب کنیم و مقابل تیم‌هایی که مرحله اول شکست خوردیم، در دور برگشت پیروز شویم، در غیر این‌صورت کار برای ما در جدول سخت می‌شود. برای حریفان زنگ تفریح نیستیم و با تمام توان به‌دنبال گرفتن حق خود خواهیم بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->