حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

مشهد میزبان دختران کبدی‌کار شد

  • کد خبر: ۱۵۵۴۶
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
مشهد میزبان دختران کبدی‌کار شد
مرحله سوم لیگ برتر کبدی به میزبانی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
مژده رنگیان - مشهد به‌عنوان میزبان مرحله سوم از لیگ برتر کبدی بانوان، جایگزین گلستان شد. مرحله دوم لیگ برتر کبدی بانوان ۱۵ دی‌ماه به میزبانی قزوین برگزار شد و نماینده مشهد نیز توانست با کسب ۲ پیروزی مهم، این مرحله را پشت‌سر بگذارد. پس از این مسابقات، فدراسیون اعلام کرد مرحله سوم لیگ برتر کبدی بانوان قرار است در روز‌های ۸ تا ۱۱ بهمن‌ماه به میزبانی گلستان برگزار شود، اما با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، آستان قدس رضوی میزبانی تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ را با مشارکت اداره کل ورزش استان در مشهد برعهده گرفت؛ البته زمان رقابت‌ها نیز کمی تغییر کرد و قرار است از دهم بهمن‌ماه در مجموعه‌ورزشی آستان قدس برگزار شود.
حسن احمدیان، رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی، درباره برنامه میزبانی از بانوان کبدی‌کار اظهار کرد: ۹ تیم از ۸ استان کشور شامل تهران الف و تهران ب، خراسان رضوی، سیستان‌وبلوچستان، ایلام، لرستان، گیلان، گلستان و قزوین در این دوره از رقابت‎های لیگ برتر کبدی بانوان حضور دارند. ورزشکاران و مربیان به‌همراه عوامل اجرایی برپایی مسابقات به تعداد ۱۷۰ نفر، از روز هشتم بهمن‌ماه وارد شهر مشهد می‌شوند. هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز پنجشنبه، نهم بهمن نیز تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی ویژه‌برنامه‌های فرهنگی را برای تیم‌های شرکت‎کننده پیش‌بینی کرده است. احمدیان ادامه داد: افتتاحیه مسابقات هم‌زمان با روز پنجشنبه، دهم بهمن در سالن همایش‌های تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی در نظر گرفته شده و پس از ۳ روز رقابت، نهایتا روز شنبه، ۱۲ بهمن مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان انجام خواهد شد.
رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ برتر کبدی به‌صورت سالیانه و طی ۲ فصل پاییز و زمستان برگزار می‌شود. این تیم چندین‌وچند دوره میزبانی و حضور در مراحل مختلف این مسابقات را تجربه کرده است؛ اما برای نخستین‌بار، مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی میزبان رقابت‎های لیگ برتر کبدی بانوان شده است.
تیم دختران کبدی خراسان رضوی در لیگ برتر که عنوان جوان‌ترین تیم را در اختیار دارد، مرحله اول را با یک پیروزی و ۳ شکست پشت‌سر گذاشته بود. تیم‌های لیگ‌برتری امسال ۲ بار در طول ۴ مرحله با هم دیدار خواهند کرد و تیم‌هایی که در مجموعِ ۴ مرحله بیشترین امتیازات را کسب کنند، عناوین برتر لیگ را از آنِ خود خواهند کرد. ۲ مرحله رفت‌وبرگشت نخست به میزبانی تهران و قزوین برگزار شد و مراحل سوم و چهارم نیز به میزبانی مشهد و تهران برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->