اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

کی‌روش: با این بازیکنان در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

  • کد خبر: ۱۲۷۴۵۳
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کی‌روش: با این بازیکنان در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم
کارلوس کی‌روش بعد از بازی با سنگال در رختکن تیم ملی از همه بازیکنان به خاطر تلاششان در دو بازی تدارکاتی تشکر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کارلوس کی‌روش ضمن تشکر از بازیکنان تیم ملی در مورد دیدار با سنگال گفت: بازیکنان من در بازی با سنگال بعد از گلی که دریافت کردند شخصیت تیمی بالای خود را نشان دادند. ما حالا یک تیم کامل هستیم که در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و مسلما مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نیستیم. بازیکنان ما در بازی با اروگوئه و سنگال کیفیت بالای خود را مقابل بهترین ستاره‌های فوتبال جهان نشان دادند و من از این بابت خیلی خوشحالم.

کی‌روش در ادامه گفت: اروگوئه وسنگال هر دو از بهترین تیم‌های قاره‌های خود هستندو من بیشتر از نتیجه این دو بازی از عملکرد و کیفیت بازیکنان راضی هستم. تیم ما البته در جام جهانی بهتر و با انگیزه‌تر بازی می‌کند و همین مسئله مرا امیدوار کرده است. ما البته باید قبل از سفر‌ها به قطر بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و یک بازی دیگر هم برگزار کنیم تا به هماهنگی بیشتری برسیم و با آمادگی کامل مقابل انگلیس قرار بگیریم، اما این دو بازی درس‌های زیادی برای ما و حریفان داشت. اینکه آن‌ها باید بدانند در قطر با یک تیم سختگیر مواجه هستند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->