نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

ساپینتو باعث خط خوردن بازیکن استقلال از تیم ملی شد؟

  • کد خبر: ۱۲۷۳۴۰
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
ساپینتو باعث خط خوردن بازیکن استقلال از تیم ملی شد؟
بازیکن استقلال دلیل خط خوردنش از تیم ملی را عملکرد سرمربی آبی پوشان اعلام کرده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم استقلال برخلاف سال گذشته خیلی دوران خوبی را سپری نمی‌کند. این بازیکن فصل گذشته آنقدر در ترکیب استقلال درخشید که توسط دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی دعوت شد و حتی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی به میدان رفت.

مهدی‌پور فصل گذشته در امر پاس گل و گلزنی موفق بود و یکی از خوب‌های استقلال بود، اما در این فصل از آمادگی فصل گذشته به دور است و اخیرا هم توسط کارلوس کی‌روش از تیم ملی خط خورد. هافبک استقلال پس از خط خوردن از تیم ملی اعتراف کرده است به دلیل بدنسازی سنگین کادرفنی ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال نتوانسته به فرم قبلی بازگردد و همه این‌ها دست به دست هم داده تا نتواند در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد و از تیم ملی هم خط بخورد.

مهدی‌پور با بازگشت به تمرینات استقلال ابراز امیدواری کرده است که با درخشش در ترکیب آبی‌پوشان بار دیگر به آمادگی فصل گذشته برسد و بتواند نظر کی‌روش را برای حضور در تیم ملی جلب کند. او به همراه محمد محبی و مهدی قایدی از تیم ملی خط خورد و نتوانستند در اردوی اتریش حضور داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->