سرخط خبرها

واکنش جعفر دهقان، بازیگر به ناآرامی‌های اخیر

  • کد خبر: ۱۲۷۴۸۲
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
  • ۴
واکنش جعفر دهقان، بازیگر به ناآرامی‌های اخیر
جعفر دهقان با بیان اینکه هنرمندان اصلا موافق آشوب و اغتشاش نیستند، گفت: یک هنرمند با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده‌ و چهره شده‌ اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی حمایت کند، درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم‌ و مردم خیانت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ مهسا امینی برای مهسا و خصوصا پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت: باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.

بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به  اهانت به مقدسات و به آتش کشیدن قرآن و پرچم در حوادث روز های اخیر گفت: متاسفانه کسانی آمدند و به اسم اعتراض دست به آشوب و فتنه‌گری پرداختند؛ اعتراض با اغتشاش متفاوت است. این آشوب‌طلبی و اغتشاش است که به آتش زدن پرچم ختم می‌شود و ۸۰ میلیون توئیت به نام مهسا امینی زده می‌شود.

دهقان افزود: مردم ما بسیار فهیم و با فرهنگ هستند و با اغتشاشگران برخورد می‌کنند. مردم ما دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و به دشمنان، گروهک‌ها و منافقان اجازه نمی‌دهند که به خیال خودشان بخواهند به کشورمان لطمه بزنند.

وی با بیان الینکه هنرمندان اصلا موافق آشوب و اغتشاش نیستند، خاطرنشان کرد:  این تحرکات یک اعتراض نیست. یک هنرمند با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده‌ و چهره شده‌ اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی و غیرملی حمایت کند و به ارزش‌های کشور پشت کند؛ درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم‌ و مردم خیانت کرده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
1
2
درود بر شرفت.
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
2
من افتخار میکنم که ایرانی هستم ودین من دین رسول خداست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
0
2
دورود بر تو آقای جعفر دهقان خیلی مردی خیلی عزیزی حقا که خیلی بازیگریتونو دوست دارم ازهمه هنرمندان کشور شما بهترین هستید خدا حفظت کنه
س.رس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
0
حضرت علی ( ع) می فرمایند: هر چیزی محتاج عقل است و عقل محتاج ادب
به حکم عقل وبا ادب وبا احترام برای شما می ایستم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->