جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

پروانه معصومی: از حواشی سینما به روستا پناه آوردم

  • کد خبر: ۱۲۸۲۱۰
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
پروانه معصومی: از حواشی سینما به روستا پناه آوردم
پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت گفت: اینکه در خانه بمانم و استراحت کنم راحت‌ترم، حداقل آسوده و به دور از حواشی قرار می گیرم، من صرفا یک بازیگرم و میخواهم کارم را بکنم اما اینکه بخواهم خودم را در معرض برخی اتفاقات قرار دهم برایم ناخوشایند است.

به گزارش شهرآرانیوز، پروانه معصومی پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول هیچ کاری نیستم و خوشحالم که هیچ کاری نمی‌کنم زیرا به هیچ وجه علاقمند در حاشیه بودن نیستم.

همیشه به دور از حاشیه بوده‌ام
وی در همین رابطه ادامه داد: اینکه در خانه بمانم و استراحت کنم راحت‌ترم، حداقل آسوده و به دور از حواشی قرار می گیرم، من صرفا یک بازیگرم و میخواهم کارم را بکنم اما اینکه بخواهم خودم را در معرض برخی اتفاقات قرار دهم برایم ناخوشایند است.
معصومی درباره احتمال حضور در سریال «موسی (ع)» اضافه کرد: فعلا هیچ تماسی از این پروژه با من نشده است، دوست دارم در این پروژه باشم اما هنوز تماسی نداشته ام.
بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» درباره دلیل دوری خود از حواشی سینما تاکید کرد: سالهاست به یک روستا پناه آورده ام که از حواشی سینما دور شوم، گاها از من مصاحبه منتشر می شود در صورتی که من به فرد گفته‌ام که نمی خواهم مصاحبه کنم اما فردای آن روز می بینم از زبان من تیتر زده اند.
معصومی در همین مورد خاطرنشان کرد: تمام تلاش من در سالهای اخیر این بوده که از جو سینما فاصله بگیرم، نه ماهواره دارم و نه شبکه اجتماعی را دنبال می کنم، فقط تلویزیون ایران را می بینیم و هرچه می دانم از همین رسانه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->