سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: می‌رویم که کویت را شکست دهیم پخش زنده بازی افغانستان و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (یک اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است
سرخط خبرها

۵ هزار مهاجر افغانستانی در هفته گذشته از ایران به کشورشان بازگشته‌اند

  • کد خبر: ۱۲۷۵۹۰
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
۵ هزار مهاجر افغانستانی در هفته گذشته از ایران به کشورشان بازگشته‌اند
منابع محلی در ولایت نیمروز اعلام کردند در یک هفته گذشته پنج هزار و ۳۶۳ تن از مهاجران افغانستانی از ایران وارد کشورشان شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ منابع محلی در ولایت نیمروز اعلام کردند که در طی یک هفته گذشته، بیش از ۵هزار مهاجر افغانستانی از ایران به کشورشان بازگردانده شدند.

این منابع در گفتگو با رسانه‌ها گفتند که در یک هفته گذشته پنج هزار و ۳۶۳ تن از مهاجران افغان از ایران وارد کشور شده‌اند.

گفته می‌شود از این میان چهار هزار و ۹۴۸ تن از از جمله خانواده‌ها و افراد مجرد از مرز پل ابریشم و ۴۱۵ تن دیگر از مرز اسلام‌قلعه وارد افغانستان شده‌اند.

این در حالی است که هفته گذشته مقامات طالبان اعلام کردند که طی هفته جاری ۲ هزار و ۳۰۰ مهاجر افغانستانی از ایران به کشورشان بازگشته‌اند.

وزارت امور مهاجران طالبان اعلام کرد که این افراد از مرز اسلام قلعه و نیمروز وارد افغانستان شده و برخی از این افراد برای کمک به سازمان ملل معرفی شدند.

ایران بار‌ها اعلام کرده است که در راستای قانونمندسازی حضور مهاجران در این کشور اقداماتی از جمله صدور ویزا برای مهاجران در نظر گرفته است.

سفارت ایران در کابل نیز به‌تازگی اعلام کرد که صدور روادید گردشگری این کشور به آژانس‌های جهانگردی افغانستان واگذار شده است.

به دنبال تحولات سیاسی در افغانستان و به رغم تاکید طالبان مبنی بر اعطای عفو عمومی، برخی از شهروندان افغانستانی به کشور‌های همسایه از جمله ایران و پاکستان مهاجرت کردند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->