آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل در کرانه باختری را خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است
سرخط خبرها

قالیباف: عبور از تعارض‌ها در حکمرانی، غلبه بر جنگ شناختی دشمن را در پی دارد

  • کد خبر: ۱۲۸۲۳۵
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
قالیباف: عبور از تعارض‌ها در حکمرانی، غلبه بر جنگ شناختی دشمن را در پی دارد
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر می خواهیم بر جنگ شناختی دشمن غلبه کنیم باید از تعارض‌ها در حکمرانی عبور کنیم، گفت: دشمن بر بستر ناکارآمدی سوار می‌شود و مشکلات را به وجود می‌آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: آن چه که امروز مشخص و روشن است این است که انقلاب اسلامی و ایران با قوت و قدرت در جهان می‌درخشد.

وی با بیان اینکه بنده بر این باورم که این قدرت را دشمنان بهتر درک می‌کنند و می‌دانند که ایران چه جایگاهی دارد، خاطرنشان کرد:انفعال و بازدارندگی در دشمنان کودک کش و ظالم که در راس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ناشی از عظمت انقلاب و مکتب اهل بیت است. جایگاه آن نظریه الهی سیاسی امام و ملتی که لحظه‌ای از جانفشانی دریغ نکردند، امروز این قدرت و افتخار را به وجود آورده است.

رئیس مجلس گفت: امروز می‌بینیم که دشمن با محوریت جنگ شناختی و اقتصادی و با تمام ابزار‌هایی که در اختیار دارد برای نشان دادن ضعف و ناکارآمدی و فاصله انداختن بین امام و امت به میدان آمده است. امروز ما باید در گام دوم انقلاب مبتنی بر رهنمود‌های رهبری که مصادف شده با برنامه پنج ساله هفتم حرکت کنیم. همه بستر‌ها فراهم است تا تحولی در حکمرانی برای اداره بهتر کشور به وجود بیاوریم.

قالیباف با تاکید بر اینکه "اگر می‌خواهیم بر جنگ شناختی دشمن غلبه کنیم باید از تعارض‌ها در حکمرانی عبور کنیم" عنوان کرد: دشمن بر بستر ناکارآمدی سوار می‌شود و مشکلات را به وجود می‌آورد.

وی افزود: در همین راستا مجمع در دوره نهم خود در نوع پیگیری اولیت بندی سیاست‌ها و شورای عالی نظارت برای تحقق این سیاست نیازمند رویکرد جدید و ساز و کار بهتری است. نهاد‌هایی که برای حکمرانی ضروری هستند باید به این سمت حرکت کنند تا به درک مشترکی نسبت به مسائل کشور برسند. اگر برداشت واحدی پیدا کنیم و فهم و درک مشترکی پیدا کنیم، بعید می‌دانم بتوانیم هم افزایی ایجاد کنیم.

رئیس مجلس گفت: در گام دوم نیازمند این هستیم که اولویت‌های مشترکی هم داشته باشیم. باید بدانیم اولویت‌ها چیست.  لازم است در نهاد‌ها در روش اجرا هم به توافق برسیم تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا مدیران ما در اجرا با شجاعت تصمیم بگیرند و مشکلات را رفع کنند. اگر اینگونه حرکت کنیم در برنامه پنج ساله هفتم می‌توانیم بر مشکلاتمان فائق بیاییم. مردم ما نجیب و شریف هستند. در فتنه‌ای اخیرا اتفاق افتاد دیدیم که مردم چگونه به صحنه آمدند.

قالیباف در پایان تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم تا شرمنده نباشیم و در پایان دوره، رهبری نفرمایند که کار‌های دوره قبل هنوز مانده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->