سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خبر جدید برای معلمان؛ مدارک رتبه‌بندی ۵۰۰ هزار معلم تأیید شد (۱۳ مهرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۸۲۵۴
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
  • ۲
خبر جدید برای معلمان؛ مدارک رتبه‌بندی ۵۰۰ هزار معلم تأیید شد (۱۳ مهرماه ۱۴۰۱)
 سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از تأیید مدارک و مستندات ۵۰۰ هزار فرهنگی مشمول طرح رتبه‌بندی در کشور خبر داد و شرکت در "آزمون" را شرط رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین عنوان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ستاری‌فرد اظهار داشت: با اقدامات خوبی که وزارت آموزش و پرورش برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان پیش بینی کرده بود؛ تا امروز حدود ۸۵۰ هزار معلم مدارک و مستندات خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کردند.

وی مشمولان قانون رتبه بندی معلمان در کشو را حدود ۸۹۰ هزار نفر عنوان و تصریح کرد: تا امروز حدود ۴۰ هزار نفر از معلمان مشمول اجرای این قانون، هنوز مدارک و مستندات خود را در سامانه تکمیل نکردند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: از این آمار مدارک و مستندات تا کنون مدارک نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر فرهنگی مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.

ستاری‌فرد اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم سه مرکز مرتبط با رتبه بندی شامل مرکز سنجش، مرکز نیروی انسانی و مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش با تشکیل یک تیم هماهنگ، در حال اجرا و نهایی سازی موضوع رتبه‌بندی معلمان هستند.

وی عنوان کرد: مرکز سنجش نیز در حال تشکیل دوره‌های آموزش ارزیابی برای کانون‌های ارزیابی است تا بتواند دوره‌ها را بهتر و تسریع بیشتر برگزار کند و کار رتبه بندی معلمان با سرعت بیشتری دنبال شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری شخص وزیر برای رفع مشکلات رتبه‌بندی معلمان طرح مهر‌آفرین بیان کرد: موضوع فرهنگیان طرح مهر آفرین که مابه‌التفاوت را دریافت نکرده بودند؛ مورد تأکید شخص مقام عالی وزارت آموزش و پرورش بوده و امید است که با پیگیری‌های لازم و همراهی سازمان برنامه و بودجه، این مابه‌التفاوت برای فرهنگیان طرح مهرآفرین واریز شود.

ستاری‌فرد با اشاره به لزوم اجرای فرایند‌های قانونی استخدام برای معلمان طرح مهر‌آفرین خاطرنشان کرد: بر اساس تأکید سازمان امور اداری و استخدامی، می‌بایست فرایند رتبه‌بندی معلمان مبتنی بر ضوابط و قوانین موجود با برگزاری آزمون برای معلمان طرح مهرآفرین صورت پذیرد تا فرایند‌های قانونی استخدامی این افراد بر اساس ضوابط قانونی طی شود.

وی افزود: همکاران مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با سازمان امور استخدامی در حال پیگیری امور هستند تا به زودی آزمون برگزار و این فرایند نیز طی شود.

ستاری‌فرد برای حضور در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان سمنان و پاسداشت معلم شهید سردار حاج محمود اخلاقی و همچنین آیین تودیع سرپرست و معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان سمنان به این استان سفر کرده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امیر رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
1
امید واریم که آقای نوری بر طبق وعده ی که داده بودند عمل کنند و قرار بر این شد که بخشی از معلمان احکام شان در مهرماه صادر شود چرا که معلمان در تنگ نایی مالی قرار دارند و اجرا یی رتبه‌بندی می تواند مسکنی برای فرهنگیان باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
1
آموزش پرورش مبلغ 22ونیم درصد از رتبه بندی برای رتبه یک پرداخت کرده است
خواهشمند است ان 22ونیم درصد بقیه را یکجا به معلمان بدهد
تا 45 درصد رتبه یک برای همه تسویه شده باشد

و معلمان رتبه یک تمام و.کمال گرفته باشند و بقیه رتبه ها هم به مرور پرداخت شود
ما به این پول نیاز داریم وسایل زندگی پول لازم هستیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->