آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: فرهنگیان نگران رتبه بندی نباشند

  • کد خبر: ۱۲۷۵۶۸
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
  • ۲
وزیر آموزش و پرورش: فرهنگیان نگران رتبه بندی نباشند
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح‌های در دست اقدام برای کاهش مشکلات معیشتی فرهنگیان گفت: معلمان نگران رتبه بندی نباشند و فرآیند آن در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری روز پنجشنبه در نشست با معلمان مدرسه زنده یاد حاج محسن کمالی دهقان  کرج بیان داشت: فرآیند رتبه بندی معلمان طبق زمانبندی پیش بینی شده در همه استانها در حال انجام است و کارهای مربوطه ارزیابی می شود.
وزیر آموزش و پرورش  گفت : رتبه بندی معلمان مهرآفرین هم در حال انجام شدن است و از روز یکشنبه هفته آینده پرداخت اولیه آن به معلمان شروع می شود.
نوری تصریح کرد: موضوع پرداخت پاداش به بازنشستگان سال ۹۹ هم با مشکل نقدینگی روبروست که روز گذشته با رییس جمهور مطرح و دستور لازم برای پیگیری داده شد.

وی ادامه داد: معلمان به رغم همه کمبودها جریان تعلیم و تربیت را با قوت در سال تحصیلی جدید پیش خواهند برد .
نوری یاد آور شد: در سفر ریاست جمهور به البرز یک هزار و ۷۱ میلیارد تومان برای رفع مشکلات فضای آموزشی این استان اختصاص یافت.
وی عنوان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز  البرز هم  امسال۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در این استان در نظر گرفته اند.
وزیرآموزش و پرورش تاکید کرد: با نهضت مدرسه سازی که در البرز شروع شده  در آینده ای نزدیک شاهد افزایش زیرساخت های آموزشی البته با مشارکت خوب خیرین خواهیم بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
1
پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰ کی واریز میشه؟
به فکر ما هم باشید
معلم گرسنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
0
2
همه بن خرید دارن. کارت خرید میدن. الا این دستگاه آموزش و پرورش خراب شده گدا خونه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->