«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

نکاتی مهم هنگام خرید گوشی هوشمند ۵G

  • کد خبر: ۱۲۸۲۸۸
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
نکاتی مهم هنگام خرید گوشی هوشمند ۵G
بسیاری از شرکت‌های فناوری حدود دو سال پیش تلفن‌های هوشمند نسل پنجم را روانه بازار کردند. در حال حاضر خدمات ۵G در کشور‌ها گسترش یافته است و در تلفن‌های مدرن استفاده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، به گزارش سایت ایندیان اکسپرس، کارشناسان توصیه می‌کنند بهترین گوشی هوشمند ۵G را که نیاز‌های شما را برآورده می‌کند با در نظر گرفتن موارد زیر انتخاب کنید:

نکات خرید گوشی نسل پنجم

 تراشه ۵G

برای پشتیبانی از شبکه‌های ۵G، گوشی شما قبل از هر چیز باید دارای تراشه ۵G باشد. این نوع تراشه دارای ماژول تشخیص دریافت ۵G داخلی خواهد بود. اکثر تراشه‌های جدید در بخش‌های میان‌رده و پرچم‌دار مجهز به ۵G هستند. برای گوشی‌هایی که کوالکام دارند، تراشه‌های جدید مانند «Snapdragon» ۶۹۵ و بالاتر، Snapdragon ۷۶۵G و بالاتر، و Snapdragon ۸۶۵ و نسخه‌های جدیدتر به‌طور پیش‌فرض از ۵G پشتیبانی می‌کنند.

نکاتی که باید هنگام خرید گوشی هوشمند ۵G به آن‌ها توجه کنید

برای گوشی‌هایی که مدیاتک دارند، هر چیپست از سری مدیاتک دیمنشن در گوشی‌هایی با فناوری ۵G وجود خواهد داشت.

 باند‌های ۵G

در حالی که این تراشه گوشی است که تعیین می‌کند آیا دستگاه می‌تواند از شبکه‌های ۵G استفاده کند یا خیر، این پشتیبانی از باند ۵G روی تلفن هوشمند است که قابلیت اطمینان اتصال ۵G را تعیین می‌کند. تلفن‌های ۵G را می‌توان با یک یا دو باند ۵G در بازار موجود کرد و این‌ها بهترین گزینه‌ها برای دریافت بهترین تجربه ۵G نیستند.

همیشه بررسی کنید که باند‌های ۵ G در هر تلفنی که می‌خواهید بخرید پشتیبانی می‌شود. می‌توانید محدوده‌ها را در صفحه محصول دستگاه در وب سایت در بخش مشخصات پیدا کنید. برای یک اتصال ۵G خوب، پایدار و قابل اعتماد، به دنبال تلفنی با بین ۸ تا ۱۲ باند ۵G باشید، این بیشترین تطبیق پذیری را فراهم می‌کند.

 به روز رسانی به موقع

بر اساس گزارش‌ها تعدادی از تلفن‌ها از ۵G پشتیبانی می‌کنند، اما ممکن است با محدودیت‌های نرم افزاری برای شبکه‌های SA کار کنند. این برند‌ها در هفته‌های آینده به‌روزرسانی‌هایی را برای اطمینان از دریافت بدون مشکل ۵G انجام خواهند داد.

برای دسترسی سریع به شبکه‌های ۵G و اطمینان از این که بیشترین بهره را از قابلیت‌های ۵G گوشی خود می‌برید، باید دستگاه‌هایی را از برند‌هایی انتخاب کنید که سابقه به‌روزرسانی‌های به موقع دارند. به روز رسانی گوشی‌ها منجر به پشتیبانی کامل ۵G و همچنین رفع هرگونه خطای دریافت ۵G می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->