پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

واکنش تند استقلالی‌ها به عملکرد «حاج‌ملک»

  • کد خبر: ۱۲۸۵۶۱
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
واکنش تند استقلالی‌ها به عملکرد «حاج‌ملک»
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای علیه قضاوت «حمید حاج‌ملک» موضع‌گیری کرد و واکنش تندی نسبت به تصمیمات او در دیدار با فولاد خوزستان داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، آبی‌پوشان پایتخت شب گذشته در خانه مقابل فولاد خوزستان صف‌آرایی کردند و با وجود دریافت گل، توانستند با نمایشی قابل قبول به گل تساوی دست پیدا کنند و حتی فرصت رسیدن به گل‌های بیشتر را هم داشتند که درخشش کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد و البته برخورد توپ به تیرک دروازه حریف باعث شد تا شاگردان سا پینتو نتوانند به سومین پیروزی متوالی‌شان دست پیدا کنند و با توجه به لغزش پرسپولیس در اصفهان، صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر شوند.
استقلالی‌ها در جریان مسابقه بار‌ها علیه تصمیمات حمید حاج‌ملک اعتراض کردند. در مسابقه دیشب، ۴ صحنه مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد که حاج‌ملک هیچ‌کدام از آن‌ها را پنالتی تشخیص نداد و این مسئله باعث شد تا بازیکنان و کادرفنی استقلال به شدت علیه او موضع‌گیری کنند و در مصاحبه‌های خود، تصمیمات حاج‌ملک را علت اصلی توقف تیم‌شان برابر فولاد بدانند.

باید تلفن داوران شنود شود!

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال بعد از اظهارات تندی که علیه تصمیمات حاج‌ملک در ورزشگاه آزادی به زبان آورد، در گفت‌وگویی تلویزیونی بار دیگر اعتراضات تندی را به حاج‌ملک وارد کرد و درباره حواشی داوری در هفته‌های اخیر گفت: «من از ریاست محترم فدراسیون استدعا دارم از مقامات قضایی و حدود اختیارات دادستان استفاده و ورود کنند. چه اشکالی دارد تلفن داوران، بستگان‌شان و سیستم‌های کامپیوتری آن‌ها شنود شود و بررسی دقیق صورت بگیرد؟ مگر ما از ایتالیا بالاتر هستیم؟»
سمیعی درباره چرایی این درخواست از فدراسیون فوتبال گفت: «مگر ما اتهامی زدیم؟ بررسی شود. مگر آن زمانی دادستان ایتالیا دستور بررسی داد، مطمئن بود اتفاقی افتاده است؟ خیر. شبهه است و بررسی کردند».

هواداران می‌گویند اصلا بازی نکنید

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به اشتباهات سریالی داوری علیه آبی‌پوشان پایتخت گفت: «از فصل گذشته که به عنوان خادم هواداران استقلال در باشگاه استقلال مشغول به کار شدم، همواره باشگاه استقلال متضرر بوده است. این مسئله مستند است و کارشناسان در یک برنامه تلویزیونی اشتباهات داوری را رصد کردند و استقلال در صدر ضررکنندگان از اشتباهات داوری بوده است».
سمیعی با گلایه شدید از عملکرد حمید حاج‌ملک گفت: «شدیدا حالم بد است و به خاطر اتفاقات بازی مقابل فولاد به هواداران فوتبال تسلیت می‌گویم. داور صحنه‌های خطا را دید و پنالتی نگرفت و اشتباهاتش قطعا عمدی بود. چرا یک‌بار ما از داوری سود نمی‌کنیم و از فصل گذشته در حال ضرر کردن هستیم؟ هواداران ما گریه می‌کنند و می‌گویند نامه و شکایت فایده ندارد، اصلا دیگر بازی نکنید».

داوران رقیب استقلال شده‌اند!

باشگاه استقلال دقایقی قبل در بیانیه‌ای تند علیه حمید حاج‌ملک موضع گرفت. در بیانیه آبی‌ها آمده است: «داوری دیدار استقلال- فولاد خجالت آور، ناامیدکننده و شوکه کننده بود. ما در مقابل کمیته داورانی قرار داریم که با خونسردی کامل از اشتباهات پیاپی می‌گذرد و بدون تلاشی برای اصلاح این روند یأس آور، داورانش به مهم‌ترین رقیب استقلال تبدیل شده‌اند».
استقلالی‌ها درخواستی از مدیران فدراسیون فوتبال داشته‌اند و در بیانیه خود آورده‌اند: «فدراسیون فوتبال باید به این چرخه اشتباهات مکرر پایان دهد و تدبیری برای وضعیت اسف بار داوری داشته باشد. استقلال نباید قربانی داورانی شود که گل سالم را مردود می‌کنند و چشم بر چند پنالتی پیاپی می‌بندند. با جدیت فراوان و با استفاده از تمام راه‌های قانونی، از حق استقلال دفاع خواهیم کرد».
منبع: فوتبال ۳۶۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->