نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سرمربی کاله مازندران: به دلیل ناداوری مجبور به تغییر تاکتیک شدیم

  • کد خبر: ۱۲۸۴۲۰
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
سرمربی کاله مازندران: به دلیل ناداوری مجبور به تغییر تاکتیک شدیم
سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: به دلیل شرایط ناداوری در این دیدار سعی کردیم تاکتیکی اتخاد کنیم تا مدافعان کمتر به خطا مرتکب شوند که خداروشکر در نهایت موفق شدیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، علی آرزومندی در جمع خبرنگاران پس از پیروزی تیمش مقابل آویژه صنعت پارسا لیگ برتر بسکتبال ایران با اشاره به یک بازی پر تنش و سخت در مشهد بیان کرد: آویژه تیم خوبی دارد و بازیکنان ما نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با پیروزی از زمین خارج شوند که خوشبختانه موفق به انجام این کار نیز شدند.

وی گفت: در نیمه دوم توانستیم با وجود اختلاف ۱۰ امتیازی بازی را برگردانیم. در بین دو نیمه سعی کردیم شرایط دفاعی خود را تغییر دهیم. به دلیل شرایط ناداوری در این دیدار سعی کردیم تاکتیکی اتخاد کنیم تا مدافعان کمتر به خطا مرتکب شوند که خداروشکر در نهایت موفق شدیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران ادامه داد: صحبت کردن درباره عملکرد داوری سخت است. ما مربیان لب خط هیجان داریم و از تصمیمات داوری خواه‌ناخواه ناراحت می‌شویم. داوران درباره خطای میثم میرزایی خیلی سخت‌گیرانه قضاوت کردند. امیدوارم که اشتباه کرده باشم، اما فیلم بازی موجود است و داوران و ناظران می‌توانند مجدد فیلم بازی را نگاه کنند.

آرزوندی با بیان اینکه سعی داریم روز به روز پیشرفت کنیم، یادآور شد: ورزش قابل پیش‌بینی نیست و باید پله به پله جلو برویم. هر باشگاهی برای خودش اهدافی دارد.

وی تصریح کرد: در تمام بازی‌ها برای برد بازی می‌کنیم. طبیعتا تیمی که در هر بازی برای برد بازی می‌کند باید به قهرمانی بیندیشد. همیشه دنبال بهترین سکو و نتیجه هستیم و امیدواریم به بهترین نتیجه دست یابیم.
آرزومندی در مورد وضعیت لیگ جاری خاطرنشان کرد: وقتی لیگ ۱۶ تیمی به لیگ ۱۲ تیمی تبدیل می‌شود، طبیعتا بالانس و شرایط فنی تیم‌ها نیز کمی بهتر می‌شود و بازیکنان در ۱۲ تیم تقسیم می‌شوند. فکر می‌کنم لیگ امسال با کیفیت‎تر از لیگ سال گذشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->