برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

خراسان‌رضوی پایلوت بالقوه در مبارزه با فساد اقتصادی

  • کد خبر: ۱۲۹۵۹
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
خراسان‌رضوی پایلوت بالقوه در مبارزه با فساد اقتصادی
استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان‌رضوی می‌تواند پایلوت هر اقدامی در راستای مبارزه با فساد اقتصادی شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال گذشته چند سیاست راهبردی برای استان در دستور کار قرار داده‌ایم و باورمان بر این است که اگر در حوزه اقتصادی، معیشت مردم و ایجاد شغل‌های جدید و سرمایه‌گذاری در استان فعالیت کنیم، آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضائی کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این سیاست‌ها را بر اساس الگوی اقتصاد مقاومتی در استان با جدیت دنبال می‌کنیم، افزود: تا پایان سال جاری یک گزارش از اقدامات صورت گرفته به مردم شریف خراسان رضوی ارائه خواهیم داد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون ۱۴۲ معین اقتصاد مقاومتی مسئولیت توسعه و توانمندسازی روستا‌های استان را به صورت داوطلبانه برعهده گرفته‌اند، همچنین نهاد اقتصاد مقاومتی استان را به عنوان یک دولت مردمی افتتاح کرده‌ایم که به واسطه آن معین‌های اقتصاد مقاومتی هماهنگ می‌شوند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه ۱۲۸ هزار میلیارد تومان موافقت‌نامه سرمایه‌گذاری در چهارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی برای خراسان رضوی منعقد شده است، تصریح کرد: در حوزه آب هم با امضای تفاهم‌نامه در شهرستان چابهار، عملیات انتقال آب از دریای عمان به سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی قطعی شده است.

وی در خصوص ساماندهی کشف‌رود هم خاطرنشان کرد: در این محدوده یک بحران زیست محیطی رخ داده که با کمک همه نهاد‌های مرتبط به علاوه دستگاه قضائی و شهرداری مشهد در صدد رفع مشکلات آن هستیم؛ لذا امیدواریم طی برنامه اعلام شده ظرف دو سال آینده بحث کشف‌رود تعیین تکلیف شود.

رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست ما در حوزه امنیتی استان در مواجهه با معترضانی که به حق ناراضی هستند، گفتگو، تعامل و حل مشکل است، به علاوه اینکه سیاست مدارا در شورای تأمین هم تصویب شده است.

وی یادآور شد: در قضایای اخیر هم مردم خردمند خراسان رضوی و مشهد مقدس همراهی خوبی داشتند، به گونه‌ای که با مدیریت نیروی انتظامی و اعضای شورای تأمین استان شرایط کنترل شد.

استاندار خراسان رضوی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه بخشی از بازار منطقه در اختیار این استان است، بیان کرد: خراسان رضوی ظرفیت و پتانسیل پنج میلیارد دلار صادرات به کشور‌های منطقه را دارد.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه ارکان حاکمیت در خراسان رضوی همدل هستند، اظهار کرد: همدلی خوبی بین همه مدیران در این استان وجود دارد و انشالله همین سیاست را دنبال خواهیم کرد.

وی به مقوله اهمیت بازرسی اشاره کرد و گفت: اینکه پروسه صدور یک مجوز ۶ ماه معطلی داشته باشد، فساد است؛ خراسان رضوی این آمادگی را دارد که پایلوت هر اقدامی در راستای مبارزه با فساد اقتصادی، اعتمادسازی برای مردم، سلامت اداری و ارتقای فضای کسب و کار باشد.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->