ساخت ۷ هزار مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ابتکار جالب قاضی جنایی برای انتقال جسدی که دفن شده بود قتل دلخراش پسر جوان با قیچی آرایشگری معدوم سازی بیش از ۵ هزار قلیان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد کشف ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شمش طلا در هنگ مرزی تایباد (۶ خرداد ۱۴۰۳) نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تغییر کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۶ خرداد ۱۴۰۳) | هوای خراسان رضوی تابستانی می‌شود دستگیری ۳ سارق بعد از دستبرد میلیاردی به شرکت ساخت‌وساز مسکن ملی در مشهد + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هواشناسی خراسان رضوی هشدار زرد صادر کرد (۲۶ مهرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۰۰۵۴
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
هواشناسی خراسان رضوی هشدار زرد صادر کرد (۲۶ مهرماه ۱۴۰۱)
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با توجه به وقوع بارش‌های رگباری و شدت گرفتن وزش باد در این استان هشداری در سطح زرد صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، در این اطلاعیه آمده است: بر اساس مدل‌ها و نقشه‌های هواشناسی از صبح امروز این استان تحت تاثیر جریانات ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت که ضمن افزایش وزش باد از عصر امروز، موجب کاهش محسوس دما خواهد شد.

این اطلاعیه با اشاره به این که ورود این سامانه، دمای هوای شبانه را در نواحی سردسیر خراسان رضوی تا صفر درجه سلسیوس کاهش می‌دهد آورده است: وزش باد در نواحی بادخیز همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

بر طبق این اطلاعیه، وقوع بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق خواهد بود و احتمال آبگرفتگی در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه دور از انتظار نیست.

بر این اساس، افزایش شدت وزش باد در برخی از نقاط خراسان رضوی همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت از روز چهارشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده پیش‌بینی شده است.

در این اطلاعیه ضمن توصیه به عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی و همچنین خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی از کشاورزان خواسته شده تا تمهیدات لازم برای جمع آوری محصولات را در نظر بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->