مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید
سرخط خبرها

بررسی نیمکت‌های لرزان تیم های لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر: ۱۳۰۲۷۸
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
بررسی نیمکت‌های لرزان تیم های لیگ برتر فوتبال
سرمربیان سه تیم لیگ‌برتری در خطر اخراج قرار دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نتایج ضعیف برخی تیم‌ها باعث شده است مدیران باشگاه‌ها وارد مرحله اولتیماتوم شوند و تغییر در کادرفنی تیم‌های قعرنشین طی هفته‌های آینده در صورت تغییرنکردن روند نتیجه‌گیری‌شان دور از ذهن نیست. لیگ بیست‌ودوم از حیث تغییر‌و‌تحولات روی نیمکت تیم‌ها، در قیاس با پنج فصل گذشته توانسته است رکوردی جدید به‌جا بگذارد. تا پایان هفته نهم، فقط یک تغییر روی نیمکت تیم‌ها ایجاد شده و رضا پرکاس، سرمربی صنعت‌نفت، در آغاز لیگ جای خودش را به فیروز کریمی داده است و دیگرتیم‌ها تغییری در کادرفنی‌شان نداشته‌اند و همچنان امیدوارند که بتوانند از بحران خارج شوند.

ملوان بندرانزلی، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان در کنار صنعت‌نفت آبادان تیم‌های پایین‌جدولی هستند که نفتی‌ها به‌تازگی در کادرفنی خود تغییراتی را اعمال کرده‌اند که البته تغییرات مثمرثمر نبوده است و دو شکست و یک تساوی در کارنامه فیروز کریمی به‌چشم می‌خورد. با‌این‌حال، اما بعید به‌نظر می‌رسد که تاکنون کریمی اولتیماتومی از سوی مدیران باشگاه دریافت کرده باشد؛ اما سرمربیان دو تیم دیگر احتمالا در صورت ناکامی در هفته‌های پیش‌رو تا پیش از تعطیلات فیفادی، جایگاه خود را از دست خواهند داد.

روز‌های بحرانی نفت و سریال ناکامی‌های مهاجری

رضا مهاجری در سه سال گذشته تجربیات ناموفقی در عرصه مربیگری داشته است و با وجود آنکه تیم‌های تحت هدایت او توانسته‌اند نمایش‌های چشم‌نوازی از خود به‌جا بگذارند، نتایج خوبی به‌دست نیامده و همین مسئله باعث شده است مهاجری با نساجی مازندران، ماشین‌سازی تبریز، مس کرمان و پدیده مشهد در فصول اخیر به موفقیت نرسد. حالا گویا قسمت جدید سریال ناکامی‌های مهاجری قرار است در مسجدسلیمان اکران شود.

نفتی‌ها بعد از شروع موفق در لیگ بیست‌ودوم، چهار شکست پشت‌سرهم مقابل پرسپولیس، نساجی، گل‌گهر و تراکتور متحمل شده‌اند تا خیلی زود به جمع تیم‌های پایین‌جدولی اضافه شوند. باید دید مهاجری از این حمایت استفاده می‌کند و می‌تواند با پیروزی مقابل مس رفسنجان تیمش را از بحران نجات دهد یا پنجمین ناکامی پیاپی نفتی‌ها باعث خواهد شد مدیران نفت مسجدسلیمان در تصمیماتشان تجدیدنظر کنند و در کادرفنی تیم خود تغییراتی اعمال کنند.

مأموریت دشوار «حسین‌خانی» برای فرار از اخراج

مس کرمان با هدایت کاپیتان سابقش یعنی فرزاد حسین‌خانی توانست به لیگ‌برتر بازگردد و به دوری ده‌ساله‌اش از سطح اول فوتبال ایران پایان بدهد؛ اما حسین‌خانی در لیگ‌برتر نتوانسته است مانند لیگ‌یک موفق باشد و کسب شش‌امتیاز از ۹ مسابقه باعث شده است مسی‌ها در کورس بقا در لیگ‌برتر تلاش کنند و ناکامی هفت‌هفته‌ای در کسب پیروزی موجب انتقاد هواداران مس از کادرفنی تیمشان شده است. مدیران مس کرمان هنوز به‌صورت رسمی اولتیماتومی به سرمربی جوان تیم خود نداده‌اند؛ اما به‌نظر می‌رسد دیدار سرنوشت‌ساز مقابل صنعت‌نفت آبادان تکلیف آینده همکاری حسین‌خانی و مس کرمان را مشخص کند.

مسی‌ها در صورت ناکامی در این مسابقه احتمال دارد به قعر جدول لیگ بیست‌ودوم سقوط کنند و همین مسئله باعث شده است با حساسیتی دوچندان شاگردان حسین‌خانی به‌دنبال پایان تیره‌روزی‌های خود و کسب موفقیت برابر‌نفت باشند تا جایگاه این سرمربی جوان در بین سرمربیان لیگ‌برتری حفظ شود.

حکم اخراجِ «مازیار» مقابل تیم سابق امضا می‌شود؟

شاگردان زارع با وجود ارائه نمایش‌های خوب نتوانسته‌اند نتایج دلخواه خود را کسب کنند و همین مسئله باعث شد با کسب پنج امتیاز از ۹ مسابقه، در مسیر بازگشت به لیگ‌یک قرار گیرند. زارع توانست تیم موردعلاقه‌اش را بعد از نزدیک به هشت سال به لیگ‌برتر بازگرداند، اما نتوانسته همراه ملوان روز‌های خوبی را در لیگ‌برتر تجربه کند. ملوان در هفته دهم میزبان پرسپولیس است و مازیار زارع باید در مقابل تیم سابقش، انزلی‌چی‌ها را هدایت کند.

کسب امتیاز ازاین دیدار حساس می‌تواند در سرنوشت او در ملوان حائزاهمیت باشد؛ به‌ویژه اینکه تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت مقابل سرخ‌پوشان بازنده بوده‌اند و ملوانی‌ها این فرصت را دارند که با کسب امتیاز از صدرنشین لیگ یک گام به‌سوی بقا در لیگ بردارند. ناکامی در مقابل پرسپولیس می‌تواند مازیار زارع را یک گام دیگر به اخراج نزدیک‌تر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->