تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

اصرار مطهری برای نساجی جواب داد!

  • کد خبر: ۱۳۰۵۶۷
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
اصرار مطهری برای نساجی جواب داد!
با تغییراتی که در نساجی صورت گرفت این تیم این روزها شرایط بسیار خوبی دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم نساجی با بازگشت به ورزشگاه وطنی نتایج خوبی کسب کرد و اگر به آمار جدول لیگ برتر نگاه کنیم مشخص است که آن‌ها تا این هفته از لیگ قهرمان بازی‌های خانگی هستند. آن‌ها از شش بازی خانگی سه برد و سه تساوی به دست آوردند و اگر فقط نتایج بازی‌های خانگی را محاسبه کنیم دوازده امتیازی بوده و صدرنشین هستند. این در حالی است که این تیم فصل قبل به دلیل نداشتن زمین در قائمشهر و دیگر شهر‌های استان مازندران خانه به دوش بود و برای هر بازی به این استان و آن استان سفر می‌کرد.

در ابتدای فصل و با روی کار آمدن حمید مطهری به عنوان سرمربی تیم نساجی فشار زیادی به مسئولان شهری و باشگاه آورد تا در سریع‌ترین زمان ممکن ورزشگاه خانگی را آماده میزبانی کنند. بالاخره اصرار‌های او جواب داد و آن‌ها در خانه از رقبا استقبال می‌کنند. به این ترتیب می‌بینیم که نساجی به لطف استفاده از امتیاز میزبانی در خانه عملکردی به مراتب بهتر از فصول قبل داشته و شاهد نتیجه گیری خوب و جایگاه بهتری از این تیم هستیم.

البته نمی‌توان همه این نتایج را به بازی‌های خانگی ربط داد چرا که بدون شک حضور مطهری در نساجی در کنار حفظ تیم که چند سالی است در کنار هم بازی می‌کنند از دیگر دلایل موفقت این تیم است. با این حال آمار می‌گوید بازی‌های خانگی در موفقیت این تیم تاثیر به سزایی داشته و حالا همه می‌توانند دلیل اصرار‌های این مربی در ابتدای فصل را درک کنند. نساجی روز گذشته تیم خوب فولاد را هم در قائمشهر شکست داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->